پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج قم شروع شد

پنجمین رویداد تولید محتوی دیجیتال بسیج با حضور ۳۵۰ نفر در قالب ۷۱ تیم در مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) قم آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۱۴۲۸۷۳۸

 به گزارش جام جم آنلاین ،سیدمحمدحسن یزدی نژاد، مسئول برگزاری رویداد با اشاره به اینکه پنجمین رویداد تولید محتوی دیجیتال بسیج در سه بخش پویا نمایی، بازی‌های تلفن همراه، نرم افزار‌های تلفن همراه برگزار می‌شود، گفت: تیم‌های شرکت کننده در این رویداد باید در مدت ۴۸ ساعت از ایده تا تولید محصول و محتوی نهایی را به تولید برسانند.

وی افزود: موضوعات این رویداد در زمینه قرآن و عترت، جهاد خدمت، اقتدار ایرانی، سبک زندگی، ورزش و سلامت، اقوام ایرانی، امید آفرینی، الگوی سوم زن، فتح قدس، فرهنگ عمومی و عدالت اجتماعی، گردشگری و خدمات شهری است.

یزدی نژاد شرکت کنندگان این رویداد را دانش آموزان متوسطه و دانشجویان آقا و خانم عنوان کرد و گفت: هدف از اجرای این رویداد تیم سازی و کشف استعداد‌ها در زمینه تولید محتوی دیجیتال است.

مسئول برگزاری پنجمین رویداد تولید محتوی دیجیتال زمان برگزاری اختتامیه را روز ۲۹ آبان ماه پس از انجام داوری و ارزیابی‌ها اعلام کرد و گفت: تیم‌های برتر این رویداد به مرحله کشوری که در بهمن ماه در تهران برگزار می‌شود راه می‌یابند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها