شلیک موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی

منابع خبری گزارش دادند که چند فروند موشک از لبنان به سمت شمال فلسطین اشغالی شلیک شده که در پی آن، سه انفجار در الجلیل رخ داده است.
کد خبر: ۱۴۲۹۲۲۹

به گزارش جام جم آنلاین، شبکه خبری المیادین از شلیک چند فروند موشک از لبنان به سمت شمال فلسطین اشغالی خبر داد. برخی منابع گزارش دادند که در پی شلیک این موشکها، صدای سه انفجار از منطقه اشغالی الجلیل شنیده شده است.

رسانه‌های اسرائیلی، اما گزارش دادند که سامانه گنبد آهنین، یک موشک زمین به هوا را که به سمت یک پهپاد متعلق به ارتش اسرائیلی در جنوب لبنان شلیک شده بود، رهگیری کرده است.

به گفته این منابع، ارتش رژیم صهیونیستی همچنین محل شلیک موشک‌ها را هدف قرار داده است.

جنبش حزب‌الله لبنان یک روز پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی، حملات خود را علیه نظامیان رژیم صهیونیستی و مقر‌های آنان در مرز‌های لبنان و فلسطین اشغالی آغاز کرد و روز به روز بر دامنه این حملات افزوده می‌شود.

حزب الله ساعتی پیش خبر داد که پایگاه «جل العلام» متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی را در خطوط مرزی لبنان منهدم کرد. منابع خبری فلسطینی می‌گویند مقاومت اسلامی لبنان برای اولین بار از موشک‌های سنگین در این حمله استفاده کرده است.

حزب‌الله دقایقی بعد در بیانیه‌ای اعلام کرد رزمندگان این جنبش به صورت همزمان امروز با موشک و تسلیحات مناسب مواضع «جل العلام»، «الجرداح»، «حدب البستان»، «المالکیه»، و «المطله» را هدف حمله قرار داده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها