۳۵۰۰ ویژه‌برنامه هفته بسیج در استان یزد برگزار می شود

یزد- فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج سه هزار و ۵۰۰ برنامه فرهنگی، بصیرتی، هنری و عمرانی با همراهی مردم و مسئولان در استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۴۳۱۵۲۱

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، سردار حسین زارع کمالی در نشستی با خبرنگاران استان اظهار داشت: هفته بسیج امسال را با شعار «بسیج، امید ملت ایران» با تدارک ۱۱۶ عنوان و ۳۵۰۰ برنامه در استان از روز ۲۹ آبانماه آغاز و تا پنجم آذرماه برگزار می کنیم.

فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: برگزاری همایش دختران شهید حاج قاسم، جهادگران سازندگی، توزیع ۳۵۰ جهیزیه بین نوعروسان و برگزاری جشن گلریزان آزادی زندانیان غیرعمد اهم برنامه‌هاست.

وی با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان ادامه داد: همایش جهادگران علم و فناوری، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد، برگزاری رزمایش پدافند غیرعامل در سطح ادارات و برگزاری شورای اداری انجام می‌شود.

زارع کمالی همچنین از سفر سردار سلامی فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی به استان یزد در روز پنجشنبه هفته جاری خبر داد و گفت: افتتاح چند طرح حوزه بسیج، رزمایش شکوه انقلاب و تجمع ۱۵ هزار نفری بسیجیان استان به نحو مناسب برگزار می‌شود.

وی گفت: برگزاری همایش نخبگان و فعالان بسیج و تجلیل از بانیان نماز در بازار، افتتاح ناحیه مقاومت شهرستان مروست و برگزاری همایش افتخارآفرینان امنیت، شورای اداری و ارائه عملکرد و تجلیل از ادارات فعال انجام می‌شود.

فرمانده سپاه الغدیر بیان کرد: ویزیت پزشکان در مناطق و شهرستان‌ها، اعزام ۱۰۰ نفر از مسئولان رده‌های بسیج به حرم رضوی، همایش جهادگران تبیین و حضور در معیادگاه‌های نماز جمعه و برگزاری اختتامیه مسابقات قرآن بسیج در حوزه علمیه کاظمیه پیش‌بینی شده است.

زارع کمالی گفت: برگزاری اردوهای راهیان نور و اعزام دانش‌آموزان مدارس به مناطق مختلف دوران هشت سال دفاع مقدس جزو برنامه‌های مهمی است که در هفته بسیج انجام می‌شود و نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دارد.

وی به فرمان تشکیل بسیج توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در پنجم آذرماه ۱۳۵۷ اشاره کرد و گفت: مهمترین ماموریت بسیج شناخت تهدیدات و تبدیل آنها با روحیه «ما می توانیم» به فرصت است و در همین راستا بسیج از ابتدا با اتکا به خلاقیت و پشتکار، تمام تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها