استان قزوین میزبان ۸ شهید گمنام
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قزوین

استان قزوین میزبان ۸ شهید گمنام

استاندار قزوین

طرح جامع راه روستایی برای برطرف شدن مشکلات در دست اجراست

استاندار قزوین گفت: در موضوعات زیرساختی، استان از محرومیت هایی برخوردار است که راه روستایی از جمله مهمترین آنها می باشد و برای آن طرح جامعی در دست اجراست.
استاندار قزوین گفت: در موضوعات زیرساختی، استان از محرومیت هایی برخوردار است که راه روستایی از جمله مهمترین آنها می باشد و برای آن طرح جامعی در دست اجراست.
کد خبر: ۱۴۳۲۴۹۵

مهرداد نوری -جام جم آنلاین قزوین: محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین در پایان سفر به بخش دشتابی گفت: در موضوعات زیرساختی، استان از محرومیت‌هایی برخوردار است که راه به ویژه راه روستایی از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌باشد و برای آن طرح جامعی در دست اجراست و این طرح جامع بخش دشتابی را هم شامل می‌شود.

اعلایی استاندار قزوین افزود: در این سفر، تعدادی از پروژه‌هایی که برای ارتقا کیفیت زندگی موثر هستند به ویژه در حوزه بهداشت و درمان و راه مورد بازدید و بهره برداری قرار گرفت و قرار شد اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه‌های مورد توجه مردم تامین شود.

وی اضافه کرد: تقریبا تمامی موضوعات و مسائل بخش دشتابی که در جلسه شورای اداری مطرح شد یا پیش از این در دستور کار قرار گرفته است یا به زودی در دست اجرا قرار خواهد گرفت.

اعلایی گفت: در موضوعات زیرساختی،   استان از محرومیت‌هایی برخوردار است که راه به ویژه راه روستایی از جمله مهم‌ترین آن‌ها را می‌باشد و برای آن طرح جامعی در دست اجراست و این طرح جامع این بخش را هم شامل می‌شود.

استاندار قزوین با بیان اینکه آب یک موضوع جدی در کل استان است، اضافه کرد: شهرستان بوئین زهرا علاوه بر تنش آبی با فرونشست زمین مواجه است و بخش‌هایی از دشت بوئین زهرا سالانه ۱۷ سانتی متر مربع فرونشست دارد که بسیار جدی و خطرناک است و برای جلوگیری از آن باید از منابع آب زیر زمینی به شکل بهتری استفاده کرد.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: دولت در نظر دارد با راه اندازی سد بالاخانلو بخش عمده‌ای از آب آشامیدنی شهرستان را تامین و بدین صورت از استفاده بی رویه از آب‌های زیرزمینی جلوگیری کند تا شاهد کاهش فرونشست زمین در این منطقه باشیم.

استاندار قزوین همچنین با اشاره به انتخابات پیشرو افزود: مشارکت بالای مردم در انتخابات ضربه کاری و محکمی را به دشمنان نیمه جانی که بر روی مشکلات داخلی کشور تمرکز کرده اند، خواهد زد و مشارکت بالای مردم در انتخابات حرف و نگاه مردم را به دنیا خواهد رساند.

وی ادامه داد: برای مشارکت حداکثری در انتخابات باید به بهترین شکل ممکن از سوی مدیران دولتی و مجموعه‌های مردمی برنامه ریزی شود تا بدین وسیله مردم بتوانند با نقش آفرینی مناسب آینده کشور را مشخص و تعیین کنند.

اعلایی گفت: خوشبختانه در سال‌های گذشته رقم مشارکت مردم شهرستان بوئین زهرا و بخش دشتابی در انتخابات قابل توجه بوده و امسال هم باید همه تلاش کنتد تا این مشارکت بیشتر شود.

نماینده عالی دولت در استان گفت: در وقایع سال گذشته مردم یک نه بزرگ به فراخوان‌ها و تفرقه افکنی‌های دشمنان گفتند و امسال هم با مشارکت بالا در انتخابات یک آری بزرگ به جمهوری اسلامی ایران خواهند گفت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها