ضرورت حضور موسسه خیریه محکم در نشست های تصمیم ساز استان
معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج تاکید کرد؛

ضرورت حضور موسسه خیریه محکم در نشست های تصمیم ساز استان

حضور رئیس موسسه رازی در نشست هم اندیشی نخبگان فناور و شرکت های دانش بنیان

نشست هم اندیشی نخبگان فناور و شرکت های دانش بنیان به میزبانی وزیر بهداشت و با حضور رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی برگزار شد.
نشست هم اندیشی نخبگان فناور و شرکت های دانش بنیان به میزبانی وزیر بهداشت و با حضور رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۳۳۳۶۴

به گزارش جام جم آنلاین البرز، نشست هم اندیشی نخبگان فناور سلامت کشور با حضور دکتر بهرام عین الهی وزیر بهداشت، دکتر یونس پناهی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، دکتر حسین فرشیدی معاون بهداشت وزارت بهداشت، دکتر سید حیدر محمدی معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو، دکتر سیدحمید جمال الدینی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت و روسای دانشگاه های علوم پزشکی زاهدان، کرمان، کرمانشاه و ایران برگزار شد و مدیران شرکت های دانش بنیان و فناور به بیان مشکلات و طرح مباحثی در این حوزه پرداختند.

در این جلسه که دکتر اسحاقی رئیس موسسه رازی با همراهی دکتر بنی هاشمی رییس تحقیق و توسعه این موسسه نیز حضور داشت، وزیر بهداشت ضمن قدردانی از فناوران و نخبگان پیشتاز در حوزه سلامت، به موضوع فناوری ها و اهمیت دسترسی به فناوری های جدید در حوزه سلامت اشاره کرد.

دکتر اسحاقی رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی نیز ضمن اشاره به حوزه فعالیت و تولیدات این مجموعه به معرفی واکسن رازی کووپارس به عنوان نخستین واکسن تزریقی- استنشاقی دنیا و ضرورت توجه و استفاده از واکسن های داخل بینی جهت افزایش ایمنی و قطع زنجیره انتقال بیماری پرداخت و همچنین بر لزوم تولید واکسن های چندگانه تاکید کرد.

در ادامه این نشست، سامانه علم سنجی دانشگاه های علوم پزشکی، مرکز نوآوری سلول های بنیادی و طب بازساختی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و مراکز و پارک علم و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی زاهدان، ایران و تهران با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد.

در پایان، از ۵ شرکت دانش بنیان با اهدای لوح تقدیر، قدردانی به عمل آمد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها