کسب رتبه نخست گلستان درکاهش آمارجانباختگان سوانح رانندگی
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان خبرداد؛

کسب رتبه نخست گلستان درکاهش آمارجانباختگان سوانح رانندگی

آغاز رزمایش طرح زمستانه پلیس راه در سیستان و بلوچستان

رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان از آغاز رزمایش طرح زمستانه ۱۴۰۲ با هدف افزایش ایمنی جاده ها و آسایش تردد شهروندان در سه ماهه سرد سال خبر داد.
کد خبر: ۱۴۳۵۶۹۹

به گزارش جام جم آنلاین،سرهنگ مهدی خمر اظهار داشت: رزمایش طرح زمستانه سال ۱۴۰۲ استان سیستان و بلوچستان با حضور مسئولان و با هدف برنامه ریزی و اجرای تدابیر اتخاذ شده در سه ماهه سرد سال برگزار شد.

رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان افزود: این طرح هر ساله با توجه به بارش برف و باران و وقوع یخبندان در این مقطع از سال در سطح جاده‌ها اجرا می شود.

این مسئول تصریح کرد: رزمایش طرح زمستانی پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان با هماهنگی سایر دستگاه های مجری و نهاد های ذیربط با هدف ارتقاء سطح خدمات رسانی، کاهش خسارات جانی و مالی ناشی از حوادث رانندگی، ایجاد نظم و انضباط ترافیکی و با اصلاح نواقص سال گذشته برگزار می شود.

وی گفت: با تلاش شبانه روزی عوامل پلیس راه شمال استان و همکاری همه نهادها و دستگاه های مرتبط، همچنین با بهره گیری از تجارب سالیان گذشته از آمادگی لازم جهت خدمت رسانی مردم برخوردار و با بهره گیری از حداکثر توان موجبات رضایت مردم را فراهم آورده و امنیت خطوط تردد استان را ارتقاء دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها