رییس هیات نظارت بر انتخابات خراسان شمالی :

خراسان شمالی در مشارکت انتخابات رتبه شش کشور قرار دارد

جشن رسمی پایان گازرسانی به تمام روستاهای خراسان شمالی برگزار شد

اسد الله ابراهیمی _جام جم آنلاین _ استاندار خراسان‌ شمالی در جشن گازرسانی خانواده شرکت گاز استان، از مدیران شرکت گاز و خانواده های آنان که با تلاش و همت، ضریب نفوذ گاز استان را از ۹۹ و ۴ دهم به صددرصد رساندند، قدر دانی کرد.
کد خبر: ۱۴۴۸۲۱۳
نویسنده اسدالله ابراهیمی

محمدرضا حسین نژاد افزود: با تلاش و روحیه جهادی مدیران و کارکنان شرکت گاز خراسان شمالی، تمام نقاط استان تحت پوشش گاز قرار گرفت و همه مردم استان حتی در دورترین نقاط، از این نعمت برخوردار شدند. حسین نژاد با تشریح دستاوردها و اقدامات ارزشمند دولت سیزدهم در استان، عزم استان در تامین پروژه های زیرساختی مورد نیاز استان نظیر تامین برق، آب پایدار، تامین زیرساخت های ارتباطی و اینترنت پرسرعت و .... را مورد توجه قرار داد. استاندار خراسان شمالی با اعلام خبر نوید بخش که انتقال آب سرانی به استان در بودجه ۱۴۰۳ دارای ردیف بودجه شده است، اظهارداشت: با اجرای این پروژه، تامین آب پایدار اتفاق می افتد و انقلابی در کشاورزی استان و افزایش درآمد خانوارهای استان را شاهد خواهیم بود.

جشن رسمی پایان گازرسانی به تمام روستاهای خراسان شمالی برگزار شد

وی احیای واحدهای تولیدی و افتتاح زیرساخت های صنایع و ایجاد کارخانه های جدید که یک نمونه آن ایجاد ۲ هزار میلیارد تومان کارخانه در گرمه است و فراهم شدن زیرساخت های صنایع در شهرک های صنعتی و صنایع دانش بنیان را از اهم دستاوردهای دولت خواند./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها