مدیر جهاد کشاورزی بهشهر اعلام کرد؛

توزیع 1.7 میلیون لیتر سوخت کشاورزی در بهشهر

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد خبر داد:

توزیع 9 میلیون لیتر سوخت کشاورزی در محمودآباد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد گفت: سال گذشته 9 میلیون لیتر فرآورده نفتگاز، نفت سفید و گاز مایع یارانه‌ای به فعالان حوزه کشاورزی این شهرستان توزیع شد.
کد خبر: ۱۴۵۱۴۱۲

به گزارش جام جم آنلاین مازندران، محمد هادی‌زاده اظهار کرد: با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه محمودآباد در تولید محصولات کشاورزی و باغی، سال گذشته 6 میلیون و 598 هزار و 85 لیتر فرآورده نفتگاز و دو میلیون و 55 هزار و 225 لیتر نفت سفید و 88 کیلوگرم گاز مایع یارانه‌ای بر اساس سطح زیرکشت و تعداد ادوات کشاورزی به فعالان کشاورزی این شهرستان توزیع شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد افزود: توزیع این مقدار فرآورده نفتگاز از طریق ثبت فعالیت ادوات و ماشین‌آلات کشاورزی در سامانه و توسط فروشندگی‌های مجاز توزیع و بصورت الکترونیک انجام شد.

هادی‌زاده اضافه کرد: متقاضیان سوخت بخش کشاورزی می‌توانند با مراجعه به سامانه سدف و تکمیل اطلاعات درخواستی نسبت به ثبت واقعی درخواست برای تحویل سهمیه اختصاصی اقدام کنند.

این مسؤول تصریح کرد: با تلاش همکاران و کارشناسان این مدیریت و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه محمودآباد، تمهیدات و برنامه ریزی لازم برای ذخیره سازی و توزیع بهینه و مطلوب فرآورده نفتگاز انجام شد.

وی یادآور شد: 611 دستگاه تراکتور و 540 دستگاه کمباین در این منطقه فعالیت دارند و سوخت کشاورزی بر اساس سهمیه سوخت ادوات کشاورزی به متقاضیان تخصیص داده می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها