در راستای استمرار تولید و با استفاده از ناوگان ملی حفاری محقق شد؛

حفاری و تکمیل ۲۰ حلقه چاه نفت و گاز در 2ماه نخست سال جاری

در روز پایانی نمایشگاه نفت تهران؛

شركت ملی حفاری ایران و پژوهشگاه صنعت نفت یك تفاهم‌نامه همكاری امضا كردند

در حاشیه چهارمین و آخرین روز بیست‌ و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران، تفاهم‌نامه همکاری با حضوری جمعی از مدیران ارشد صنعت نفت به امضای دکتر حمید رضا گلپایگانی مدیر عامل ملی حفاری و دکتر عظیم کلانتری اصل رئیس پژوهشگاه صنعت نفت رسید.
کد خبر: ۱۴۵۶۴۶۱

جام جم آنلاین - خوزستان، در حاشیه چهارمین و آخرین روز بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران، تفاهم‌نامه همکاری با حضوری جمعی از مدیران ارشد صنعت نفت به امضای دکتر حمید رضا گلپایگانی مدیر عامل ملی حفاری و دکتر عظیم کلانتری اصل رئیس پژوهشگاه صنعت نفت رسید.

 

در آیین امضای این تفاهمنامه، دکتر گلپایگانی مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران گفت: حفظ محیط زیست و رعایت الزامات زیست محیطی از الویت های فرآیند تولید در صنعت نفت و حفاری کشور است و درمفاد همه پیمان ها و برنامه های کاری بر آن تاکید می شود.

 

وی نقش پژوهشگاه صنعت نفت را در ایجاد ساز وکار های مناسب جهت اجرای پروژه ها بسیار بارز و با اهمیت توصیف و اظهار کرد: در اجرای پروژه حفاری چاه های گازی جزیره کیش، کارشناسان پژوهشگاه کمک ها و راهکارهای مناسبی جهت استمرار کار ارائه دادند که قابل تقدیر است.

 

در ادامه دکتر عظیم کلانتری اصل ضمن استقبال از همکاری با صنعت حفاری کشور گفت: توانمندی های بسیار ارزنده ای اعم از تجهیزات و کارشناسان مجرب در پژوهشگاه صنعت نفت وجود دارد.

 

وی افزود: همه شرکت های تابع صنعت نفت می توانند در یک فضای تعاملی و همکاری از پتانسیل و توان فنی و تخصصی به ویژه در حوزه مسائل زیست محیطی بهره مند شوند.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها