مدیر امور فنی شركت نفت و گاز اروندان مطرح کرد:

ازگشت قدیمی‌ترین چاه میدان آزادگان شمالی به مدار تولید

رئیس روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان خبرداد؛

حضور فعال شركت نفت و گاز اروندان با ۱۲ رویداد در ۲۸مین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

رئیس روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان گفت: این شرکت در بیست و هشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با ۱۲ رویداد مهم حضور فعالی داشته که شامل آیین رونمایی از دستگاه جریان‌سنج چندفازی سیار، ۱۰ آیین انعقاد قرارداد و تفاهم‌نامه و نشست خبری مدیرعامل این شرکت با اصحاب رسانه بود.
کد خبر: ۱۴۵۶۶۵۱

جام جم آنلاین - خوزستان، امید نصیری پیش از ظهر امروز (سه شنبه 25 اردیبهشت ماه) درخصوص دستاوردهای حضور این شرکت در بیست و هشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران اظهار کرد: این‌ نمایشگاه با حضور یک هزار و ۵۰۰ شرکت ایرانی و ۲۵۰ شرکت خارجی در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد و با توجه به نام‌گذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان «جهش تولید با مشارکت مردمی» این نمایشگاه فرصت خوبی برای ارائه توانمندی‌های شرکت‌های مختلف و مرتبط با حوزه نفت، گاز و پتروشیمی بود.

 

وی افزود: طی چند سال اخیر با توجه به رویکرد جدی وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران در تقویت مراکز علمی و تولیدی داخل، حضور شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه صنعت نفت نیز بسیار پررنگ‌تر از سنوات قبل بود و هر ساله نیز میزان مشارکت آن‌ها در برگزاری نمایشگاه رو به افزایش است.

 

رئیس روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان‌ گفت: بی تردید بومی‌سازی صنعت نفت در هر بخشی در نهایت اشتغالزایی، رونق تولید ملی و به پیروی آن توسعه اقتصادی را برای کشور به ارمغان می‌آورد؛ نمایشگاه سال جاری با شعار «صنعت نفت، جهش تولید، بهینه‌سازی فناورانه» نیز با هوشمندی انتخاب و لزوم توجه به تحقق شعار سال و همچنین فعالیت‌های فناورانه و دانش‌بنیانی را یادآور شده است.

 

وی با اشاره به برگزاری ۱۲ رویداد توسط شرکت نفت و گاز اروندان در این نمایشگاه گفت: امضای ۱۰ قرارداد و تفاهم‌نامه در حوزه طرح‌های پژوهشی، ساخت داخل، تولید بار اول و تامین کالا با شرکت‌های دانش‌بنیان، برگزاری نشست خبری مدیرعامل شرکت با اصحاب رسانه و رونمایی از دستگاه جریان سنج چندفازی سیار از رویدادهای این شرکت در نمایشگاه نفت سال جاری بود.

 

وی افزود: جهت تقویت پوشش خبری این رویداد مدیران شرکت نفت و گاز اروندان در سه روز متوالی با سیمای خوزستان برنامه گفتگوی زنده داشتند و در خصوص آخرین اقدامات و موفقیت‌های این شرکت و نمایشگاه گفت‌وگو شد.

 

نصیری با ابراز قدردانی از زحمات روابط عمومی وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران در برگزاری این رویداد مهم کشور، اظهار داشت: نمایشگاه بیست و هشتم صنعت نفت به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای اقتصادی و صنعتی کشور پر بار تر و با نظم و شور بیش از پیش برگزار شد، و جا دارد از همه اصحاب رسانه که روزانه در پوشش خبری آن کوشش داشتند تشکر کرد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها