پیام تبریک مهندس ضرغامی به دکتر روحانی

رسانه ملی آماده همکاری با رئیس جمهور منتخب است

عضو خبرگان رهبری:

توفیقات حماسه حضور مردم در دیپلماسی رئیس جمهور نمود خواهد یافت

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: این حجم عظیم حضور مردم در انتخابات برای منتخب مردم فرصتی است که می تواند با سران کشورها به گفت وگو بنشیند و از حقوق و آرمانهای انقلاب اسلامی دفاع نماید.
کد خبر: ۵۷۱۵۴۲
توفیقات حماسه حضور مردم در دیپلماسی رئیس جمهور نمود خواهد یافت

دکتر احمد بخشایش اردستانی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، آیت الله اسدالله ایمانی، عضو مجلس خبرگان رهبری و حسن کنعانی مقدم، کارشناس سیاسی، در مصاحبه با برنامه بدون خط خوردگی رادیو گفت و گو به تبیین ابعاد خلق حماسه سیاسی مردم در 24 خرداد پرداختند.

آیت الله اسدالله ایمانی، عضو مجلس خبرگان رهبری در ابتدای این برنامه رادیویی اظهار کرد: مردم از ساعات اولیه رای گیری تا آخرین ساعات شب پای صندوق‌های رای حضور یافتند و یک آری بلند و دامنه دار به نظام جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی و نیز یک نه کوبنده به دشمنان نظام دادند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: این انتخابات مانوری بود که مردم ایران با انگشتان رنگین خود به دنیا نشان دادند و گفتند که ملتی پویا هستند و روی پای خود ایستاده اند و برای مسائل کشور از هیچ دشمن خارجی اجازه نمی گیرند.

وی افزود: حضور مردم به عقیده هر فرد منصفی اقدامی ارزشمند بود. طبیعی است که این حجم عظیم مردم برای منتخب مردم فرصتی است که می تواند با سران کشورها به گفت وگو بنشیند و از حقوق و آرمانهای انقلاب اسلامی دفاع کند.

آیت الله ایمانی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب نیز به واسطه این حضور چشمگیر فرصت دارند که گفتمان انقلابی خویش را برای تمامی مخاطبان خویش در دنیا ادامه دهند.

حسن کنعانی مقدم نیز این حضور مردم را یکی از شاخصه های مهم اقتدار نظام دانست و گفت: این موضوع پشتوانه نظام بوده و در تحکیم اقتدار ملی مؤثر است.

کارشناس سیاسی افزود: ملت ایران سنگ تمام گذاشتند و به خواست رهبری لبیک گفتند. این مهم در حالی بود که مدتهاست از سوی رسانه های غربی دلسردی به آینده انقلاب به مردم تزریق می شود.

وی تصریح کرد: حضور مردم و مشارکت سیاسی مردم مهمترین شاخصه برای تبیین قدرت نظام در مسائل مختلف کشور است.

دکتر احمد بخشایش اردستانی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه این گفت وگو، این انتخابات را ثمره خون شهدا و تلاش بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی دانست.

وی افزود: کرنش نامزدها در برنامه های تلویزیونی، نوعی احترام به مردم بود. شرکت مردم در انتخابات برای تأمین حقوق خودشان و نیز شأن و منزلت بخشیدن به نظام است. خود مردم می‌دانند که با حضور پر شور خود، به مدیری که انتخاب می کنند باید اقتدار بخشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران با کشورهای دیگر متفاوت است. انتخابات درایران کارویژه و متفاوتی دارد. در ایران کسانی که وارد شده و رأی داده‌اند به مشروعیت نظام کمک می کنند. در انتخابات‌های کشورمان علاوه بر انتخاب رئیس جمهور، مشروعیت رئیس جمهور نیز با حضور پر شور تأیید می شود.

دکتر احمد بخشایش اردستانی گفت: مردم ایران ثابت می کنند که توانایی حفظ نظام را دارند. اینکه مردم با حضور بالای 70 درصد در انتخابات شرکت کردند خود نمادی از این است که غربی‌ها جایی در ایران ندارند. این نماد توان ایران در حفظ نظام و ناتوانی غربی ها در مداخله در امور کشور است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پیام مردم این است که ضمن اینکه خواهان تغییر در کشور هستیم، نظام اسلامی خویش را دوست داریم و اگر غربی ها بخواهند دخالتی در امور کشور ما بکنند، مقاومت خواهیم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها