آموزش رعایت قوانین به رانندگان سرویس مدارس منطقه 16

معاون حمل و نقل ترافیک منطقه 16 از برگزاری کلاس و دوره های آموزشی به رانندگان سرویس های مدارس منطقه خبر داد.
کد خبر: ۵۹۸۷۳۰
آموزش رعایت قوانین به رانندگان سرویس مدارس منطقه 16

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 6 مهندس حامد میرزابیگی با اعلام این خبر افزود: رانندگان سرویس مدارس به عنوان گروه هایی که ارتباط مستقیم با دانش آموزان دارند، باید آموزش های لازم را در خصوص رعایت اخلاق حرفه ای و رعایت حقوق و مقررات راهنمایی و رانندگی ببینند، در همین راستا دوره های آموزشی ویژه رانندگان مدارس برگزار می شود.

وی اظهار داشت: پس از بررسی معاینه فنی خودرو و نصب برچسب معاینه فنی بر روی خودروها و تعیین صلاحیت رانندگان، این کلاس ها ویژه رانندگان منتخب برگزار می گردد.
میرزابیگی در ادامه عنوان کرد: این دوره های آموزشی در روزهای 28 و 29 شهریورماه 92 در ستاد مدیریت بحران منطقه برقرار است.

وی به دوره های آموزش قوانین و مقررات رانندگی که رانندگان سرویس مدارس در آن شرکت می کنند، اشاره و تصریح کرد: راههای پیشگیری از حوادث برای دانش آموزان، نحوه صحیح پیاده و سوارکردن دانش آموزان مقابل خانه و مدرسه و نحوه عبور دادن دانش آموزان از عرض خیابان شرح داده می شود.

میرزابیگی افزود: در پایان این دوره های آموزشی به رانندگان سرویس مدارس گواهینامه دوره آموزشی حرفه ای اعطا می گردد که این گواهی اولین قدم برای پذیرفته شدن به عنوان راننده سرویس مدرسه است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به فرارسیدن ماه مهر و بازگشایی مدارس این اداره در حال ایمن سازی اطراف مدارس، بازگشایی خط کشی عابرپیاده و نصب تابلوهای آموزشی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها