پاکسازی چند روستا و هلاکت ده‌ها تکفیری دردمشق، حلب وحمص

ارتش سوریه چندین روستا را از وجود افراد تروریست مسلح در حومه حماه پاکسازی کرد و شمار زیادی از تروریست ها در حومه حماه ، ریف دمشق و حلب به هلاکت رسیدند.
کد خبر: ۵۹۹۴۸۴
پاکسازی چند روستا و هلاکت ده‌ها تکفیری دردمشق، حلب وحمص

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از تلویزیون سوریه ، نیروهای این کشور با تارو مار کردن آخرین بقایای اعضای جبهه تروریستی النصره در روستاهای تل ملح ، جلمه و شیخ حدید در حومه شمالی حماه ، ثبات و امنیت را به این روستاها بازگرداند.

از طرف دیگر ارتش سوریه، حمله اعضای جبهه تروریستی النصره را که در تلاش بودند به ساکنان روستای شیخ حدید یورش ببرنند دفع کردند و شماری از آنها را به هلاکت رساندند.

نیروهای ارتش کنترل خود را بر جاده محرده به سقیلبیه در حومه حماه تثبیت کردند و امنیت و ثبات را پس از خنثی سازی ده ها بمب و نابودی تروریست هایی که مرتکب غارت و چپاول می شدند بازگرداندند.

نیروهای ارتش در تعقیب تروریست ها به سمت ساختمان شبکه آموزش در برزه به موفقیتهای زیادی دست یافتند و تعداد

زیادی از آنها را کشتند و دوربین ها و دستگاه های ردیابی و مراقبتی را که تروریست ها در جنوب شرقی ساختمان معلمین در جوبر نصب کرده بودند منهدم کردند.

ارتش سوریه شماری از تروریست های عضو جبهه النصره را در حاره دیریه در دوما از پای در آورد.

مکانهای تجمع  تروریست ها در داریا و ملیحه در ریف دمشق منهدم شد.

مکان های تجمع تروریست های عضو جبهه النصره در یبرود در ریف دمشق منهدم شد و محمد طعمه سرکرده یک گروه تروریستی  و بیشتر اعضای باند وی به هلاکت رسیدند.

یگانی از نیروهای ارتش سوریه تجهیزات جنگی تروریستها را در قبتان الجبل ، شمال اردوگاه نیرب و شرق دیر حافر در حومه حلب منهدم کرد و شماری از تروریست ها کشته یا زخمی شدند. چندین دستگاه خودرو حامل اسلحه و مهمات تروریستهادر جاده بین باب و دیر حافر منهدم شد.

نیروهای ارتش همچنین تلاش تروریست ها را برای حمله به ساکنان روستای عدنانیه در حومه حجلب دفع کردند و شمار زیادی از ترویستها را کشتند و اسلحه و مهمات و تجهیزات جنگی تروریست ها را نیز منهدم کردند.

در حومه حمص نیز نیروهای ارتش چندین مقر و محل تجمع تروریستها را در کفرنان ، کیسین ، غجر و کفرلاها در حوله منهدم کردند و شماری از تروریستها را کشتند که تعدادی از آنها شناسایی شدند. موسی مفلح از اتباع لبنان از جمله کشته هاست.

نیروهای ارتش به مخفیگاه های تروریست ها در مطنقه حصن یورش بردند و شماری از آنها را کشتند که  ابو قتاده و احمد عاصم از اتباع لبنان ازجمله کشته ها بودند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها