عرفه تا قربان؛

اعزام رایگان زائران مستمند به حرم رضوی

سازمان اوقاف و امور خیریه طرح اعزام زائران مستمند و مشتاقانی که تاکنون به زیارت حرم رضوی مشرف نشده اند با هدف اجرای متمرکز نیات واقفان خیراندیش اجرا می کند.
کد خبر: ۶۰۰۷۹۵
اعزام رایگان زائران مستمند به حرم رضوی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه، معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه درباره این طرح گفت: در این طرح نیاتی که از طرف واقفان خیراندیش برای کمک به زوار امام رضا(ع) برای پرداخت هزینه سفر مشهد به افراد مستمند اختصاص داده شده، مورد نظر است تا تسهیلات لازم به منظور پرداخت هزینه سفر و اقامت زائران و برنامه ریزی مناسب برای تکریم آنان در قالب کاروان های زیارتی از محل اجرای نیات مرتبط فراهم شود.

حجت الاسلام احمد شرفخانی درباره زمان اجرای این طرح گفت: این طرح22تا26مهر (مقارن با ایام عرفه و عید سعید قربان) اجرا می شود.

وی با بیان این که دستورالعمل طرح«زائران حرم رضوی» به ادارات کل اوقاف و امور خیریه سراسر کشور ابلاغ شده است، افزود: این دستورالعمل با هدف اجرای صحیح و امینانه نیات واقفان مرتبط با زیارت حرم علی بن موسی الرضا(ع) و با رویکرد شفاف سازی و اطلاع رسانی از آثار و برکات وقف طراحی شده است.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه اضافه کرد: اجرای امینانه نیات واقفان در زمینه کمک به زوار امام رضا (ع) و پرداخت هزینه سفر زیارت امام رضا (ع) به افراد مستمند، شناسایی افراد مستحق، مطابق نیت واقفان و بهره مندی آنان از اجرای نیت، ترویج فرهنگ زیارت و ایجاد وقف جدید برای زیارت، بهره مندی از برکات زیارت حضرت ثامن الحجج (ع) برای عاشقان و دلباختگان امام رضا (ع)، بالاخص افرادی که تاکنون به زیارت حضرتش مشرف نشده اند و ایجاد وحدت رویه در سراسر کشور برای اجرای امینانه نیات واقفان از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها