بچه اش را از گرسنگی کشت

یک زن از سوی دادگاهی در بریتانیا متهم شد که پسربچه چهار ساله اش را با گرسنگی دادن کشته است. جسد مومیایی شده این کودک دو سال پیش در منزل خانوادگی اش کشف شده بود.
کد خبر: ۶۰۳۳۱۱
بچه اش را از گرسنگی کشت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فرانسه، مالکوم تایلور نماینده دادستان گفت: ماموران پلیس جسد پسربچه را در 21 سپتامبر 2011 در حالی کشف کردند که تاریخ مرگ او به 15 دسامبر 2009 باز می گشت. جسد حمزه مومیایی شده اما در حال تجزیه و مملو از حشرات بود. جسد پسرک در لای یک مبل تاشو در اتاق مادرش آماندا هوتون که اکنون 43 ساله است ، پیدا شده بود. جسد حمزه خان که آثار سوء تغذیه مفرط را نشان می داد در خانه آنها در شهر برادفورد در شمال انگلستان کشف شد. از سر وروی خانه فقر و فلاکتی بی اندازه می بارید.

عکس های داخل خانه که روز پنجشنبه منتشر شدند انبوه زباله و وسایل بی مصرف به ارتفاع چندین متر را در اتاق ها و آشپزخانه نشان می دهند.

به گفته نماینده داستان،​مادر که اعتیاد مفرطی به الکل داشت کاملا نسبت به فرزندش بی توجه بود. به طوری که جثه بچه به اندازه یک کودک 9 ماهه بود.

آماندا هوتون قتل حمزه را که با پنج خواهر و برادر دیگرش زندگی می کرد، تکذیب کرده است. اغو در برابر دادگاه برادفورد تاکید کرد که برای غذا دادن به پسرش مشکل داشته و کودک ناگهان مرده است. وی افزود که از پزشک کمک نخواسته بود زیرا تصور می کرد پسرش بیمار شده است.

با این  حال، آماندا قبول کرد که با همدستی طارق پسر بزرگ 24 ساله اش  جسد حمزه را دفن نکرد.

آماندا هوتون که از پدر فرزندش جدا شده بود مرگ او را اعلام نکرد تا بتوانند کماکان کمک های مالی بیمه اجتماعی را دریافت کند.

دادگاه برادفورد روز پنجشنبه آماندا و طارق را متهم شناخت و قرار است روز جمعه حکم  خود را در مورد آنها اعلام کند. مترجم: بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
گپ
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
۰
۰
اگه می خواد از این جور اتفاقات تو دنیا بیفته و ما فقط ناظر و خواننده آن باشیم واقعا ما به خاطر اینكه یك روزی میمیریم باید شكر گذار خدا باشیم .
نظر
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
۰
۰
یك دختر به 8 ساله رو در باجگاه (نزدیكی شیراز ) به قتل رسوندند چرا شما خبرهای خارجی ها رو می زنید اما اتفاقات داخل كشور رو نمی زنید؟
كاش قاتلش رو طوری مجازت كنند كه كسی دیگه فكر تكرار چنین جنایتی به سرش نزن
من و فردوس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
۰
۰
وایییییی
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
۰
۰
وای مصیبتا
ولی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
۰
۰
باسلام
آقایان محترم مگر در كشور ما ازاین طور اتفاقات كمت می افتد كه شما جراید خارج از كشور را انعكاس می دهید؟
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
۰
۰
من خیلی دنبال خبر به قتل رسیدن این دختر 8 ساله هستم خواهش میكنم اگه كسی اطلاعی داره خبری بده.
من خودم تو دانشكده كشاورزی درس میخونم واسم همین خیلی برام جالبه بیشتر راجعش بدونم وبفهمم قضیه چی بود گویا به طرز فجیعی هم طفلكی رو كشتن عزیزم بخدا تا دو روز سرد درد داشتم از غصه

نیازمندی ها