مدیر مسئول جام جم:

عملکرد مجلس در رای اعتماد به وزرا بدون حب و بغض سیاسی بود

یک کارشناس رسانه با اشاره به رای عدم اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی گفت: عملکرد مجلس در رای اعتماد به وزرای پیشنهادی بدون هیچ گونه حب و بغض سیاسی بود.
کد خبر: ۶۱۰۲۷۴
عملکرد مجلس در رای اعتماد به وزرا بدون حب و بغض سیاسی بود

بیژن مقدم کارشناس مسائل رسانه با اشاره به رای مجلس شورای اسلامی به وزرای پیشنهادی دولت و رد دوباره وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: مجلس در خصوص وزاری پیشنهادی به وظیفه خود عمل کرده است و البته این مسله کاملا واضح است که نمایندگان مجلس بر اساس شناخت خود از وزرای پیشنهادی تصمیم گرفته اند.

وی افزود: این که ما بخواهیم رای اعتماد نمایندگان مجلس را به حب و بغض سیاسی ارتباط دهیم، کاملا نادرست است. مجلس تصمیم خود را گرفت و بر اساس آن عمل کرد، همان گونه که در قانون اساسی برای آن مشخص شده بود.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: پیش از این هم موارد متعددی بوده است که مجلس چندین با وزرای پیشنهادی دولت مخالفت کرده و به آنان رای نداده است.

مقدم تصریح کرد: اگر ما بنا را با بر گرایش سیاسی بگذاریم، بسیاری از وزاری حاضر در دولت دارای گرایش سیاسی متفاوت با نمایندگان مجلس هستند، اما نمایندگان به آن ها اعتماد کرده اند.

وی افزود: مجلس تصمیم خود را بر اساسی شناخت خود از وزاری مجلس می گیرد و بر اساس آن نظر خود را درباره وزاری پیشنهادی  بیان می کند.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها