هلاکت ۴۸ تروریست دیگر در استانهای الانبار و صلاح الدین عراق

دهها تروریست در حملات نیروهای ارتش ، پلیس و عشایر عراقی در استانهای الانبار و صلاح الدین کشته یا دستگیر شدند و سه نفر از سرکرده های گروهک تروریستی دولت اسلامی عراق و شام (داعش) نیز جزء کشته‌ها هستند.
کد خبر: ۶۳۳۹۳۶
هلاکت ۴۸ تروریست دیگر در استانهای الانبار و صلاح الدین عراق

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی سوریه، نیروهای ارتش و پلیس عراق با کمک عشایر به عملیات نظامی خود در تعقیب هسته‌های شبکه تروریستی القاعده که از الانبار فرار می کنند ادامه می دهند.

این عملیات به انهدام سه مخفیگاه تروریست ها و دستگیری 28 تروریست منجر شده است.

از طرف دیگر عملیات نیروهای لشکر دوم ،  ستاد عملیات بغداد ، عشایر و پلیس الانبار و نیروهای اضطراری صلاح الدین در چندین منطقه در موصل ، الرمادی و النباعی به کشته شدن 20 تروریست منجر شده است که سه نفر از سرکرده های گروهک (داعش) در میان کشته ها دیده می شوند.

پنج نفر از تک تیراندازان نیز جزء کشته ها بودند.

همچنین 52 تروریست دستگیر شدند و سه انبار سلاح حاوی دهها سکوی پرتاب موشک ، موشکهای گراد ، انواع بمب و مقادیر زیادی مواد پرقدرت  انفجاری کشف شد.

عباس بیاتی معاون رئیس کمیسیون امنیت و دفاع در پارلمان عراق گفت: ارتش عراق به عملیات خود در صحرای الانبار و اطراف فلوجه و شهر الرمادی در تعقیب اعضای داعش و القاعده ادامه می دهد و پیروزیهای بزرگی در جنگ با این شبکه های تروریستی به دست آورده است به خصوص آنکه تروریست ها دیگر در بین عشایر جایی ندارند. این نبرد برای ما یک نبرد سرنوشت ساز است زیرا اینجاست که سرنوشت نظام سیاسی و وحدت کشور مشخص می شود.

در شهر الرمادی نیز نیروی هوایی عراق توانست سه دستگاه خودروی مورد استفاده تروریستها را منهدم کند.

عشایر بو عبید و بوبالی نیز توانستند سه تک تیرانداز را که در ساختمانهای منطقه بوبالی مستقر بودند بکشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها