تجلیل از پزشکان نیکوکار تهرانی در منطقه 16:

3 پزشک نیکوکار تهرانی نشان «طبیب امین» گرفتند

3 پزشک نیکوکار تهرانی نشان «طبیب امین» دریافت کردند و 6 پزشک نیکوکار دیگر نیز مورد تجلیل قرار گرفتند.
کد خبر: ۷۱۵۱۹۷
3 پزشک نیکوکار تهرانی نشان «طبیب امین» گرفتند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 16، پزشکان نیکوکار تهرانی در این منطقه در مراسم «طبیب امین» تجلیل شدند. در این مراسم علاوه بر تجلیل از 9 پزشک نیکوکار محله، به 3 پزشک نیکوکار منطقه 16 نشان «طبیب امین» اهدا و این نشان رونمایی شد.

در مراسم «طبیب امین» منطقه 16، از پزشکان نیکوکار محلات، آقایان ابریشمی، ساغری، مشیری، غفوری نائینی، علاقی، شیری، حسینی، توسلی، لطفی، حبیبی و سرکار خانم دکتر نظری تجلیل شد و به ابریشمی، غفوری نائینی و علاقی نشان "طبیب امین" اهدا شد.

محمد حیدری معاون امور مجلس جهاد دانشگاهی در مراسم "طبیب امین" گفت: پزشکی عرصه مقدس است که بر نیت خیر و خدمت استوار است و اگر پزشکی به این عرصه به چشم تجارت نگاه کند خطای بزرگی مرتکب شده است.

وی افزود: از شهرداری منطقه 16 که به مسئله استراتژیک سلامت و جایگاه پزشکان توجه ویژه دارد متشکرم. بحمدالله چهره شهری و فرهنگی منطقه 16 واقعا تغییر کرده است و این حاصل زحمات، تلاش و دلسوزیهای مهندس اسدی شهردار محترم منطقه 16 و همکاران ایشان است. مهندس علوی هم در عرصه فرهنگی خدمات گرانقدری ارائه کرده اند و آثار این خدمات در منطقه 16 مشهود است.

سید محسن اسدی شهردار منطقه 16 نیز در مراسم "طبیب امین اظهار داشت: نام زیبای "طبیب امین" الهام گرفته از کرامات ثامن الحجج امان رضا(ع) است و پزشکان عزیزی که با نگاه معنوی و انسانی در عرصه سلامت شهروندان قدم بر میدارند شایسته چنین عنوانی هستند.

وی افزود: سیاست شهرداری تهران در عرصه بر محور قرار گرفتن "خانه های سلامت محلات" است و خانه های سلامت محلات باید برای ارتقای سطح آگاهی شهروندان نسبت به بیماری ها و پیشگیری از این امراض و نیز افزایش سطح خودمراقبتی در میان شهروندان حرکت کنند.
اسدی تاکید کرد: در این مسیر، قطعا وجود پزشکان نیکوکار بسیار اثرگذار خواهد بود.

مهدی امیری معاون اداره کل سلامت شهرداری تهران هم در مراسم "طبیب امین" منطقه 16 خاطرنشان کرد: پزشکان خادمان سفیدپوشی هستند که نبض سلامت جامعه را اندازه گیری میکنند.

وی گفت: طبیعتاً نگاه پزشکان عزیز به عرصه پزشکی نباید نگاه ابزاری اقتصادی باشد. قطعا پزشکانی که نیکوکارانه برای سلامت مردم قدم بر میدارند با خدا معامله میکنند و در این معامله به سودهایی دست می یابند که با هیچ سود مادی قابل قیاس نیست.

غفوری نائینی پزشک نیکوکار و دریافت کننده نشان "طبیب امین" هم تصریح کرد: در منطقه 16 مهربانی شهروندان و حس همدلی آنان زیباست و این مهربانی سرمایه بسیار گرانبهایی است. سطح بهداشت و سلامت روانی و جسمی در منطقه 16 نسبت به گذشته افزایش بسیار قابل توجهی داشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها