مغازه‌دار خرم‌آبادی520 میلیون تومان پول را پس داد

کاسب امانتدار خرم‌آبادی520 میلیون تومان پول پیدا شده را به صاحبش برگرداند.
کد خبر: ۷۲۵۱۱۸
مغازه‌دار خرم‌آبادی520 میلیون تومان پول را پس داد

به گزارش واحد مرکزی خبر، کامبیز پیرداد بیرانونده ساکن بیرانشهر از توابع شهرستان خرم‌آباد، کیف حاوی170 میلیون پول نقد، چند قطعه کارت عابربانک به مبلغ 120 میلیون تومان همراه رمز کارت‌ها، چند فقره چک حامل، برخی مدارک از جمله سند ملک مسکونی، فاکتورهای دفاتر حساب و اوراق بهادار در مجموع به ارزش 520 میلون تومان را به صاحبش برگرداند.

این شهروند امانتدار می‌گوید: ظهر پنجشنبه به خرم‌آباد رفتم تا برای مغازه‌ام جنس تهیه کنم. پس از خرید و مراجعه به منزل، خانواده‌ام به من خبر دادند یک کیف پر از پول را روی بلوار جلوی مغازه پیدا کرده و کسی سراغی از کیف نگرفته است.

بیرانوند افزود: در بررسی فاکتورهای داخل کیف شماره تلفن صاحب مال را که از ساکنان همدان است یافته و در تماس تلفنی با وی، روز جمعه کیف را با محتویاتش تحویل او دادم.

صاحب پول گمشده با قدردانی از اقدام خداپسندانه این شهروند امانتدار خرم‌آبادی گفته در راه برگشت از خوزستان به همدان جلوی مغازه‌ کوچکی در بیرانشهر خرم‌آباد توقف کردم که پس از خرید، کیف را روی بلوار جا گذاشتم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
ع
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۵
۰
۰
آخه كی همچین چیزی رو باور میكنه كه یكی 520 میلیونو بگیره دسش بره خرید بعد 520 میلیونو تو پیاده رو جابزاره بعد یه لر!!! 520 میلیونو برگردونه !!! بابا یه كم برای تشویق مردم به كار خیر اول به شعورشون احترام بزارین بابا
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۵
۰
۰
لر به معنای صفا و معرفت لر همه باشد شجاعت, مكرمت
مرد جنگ و مرد آزادی لر است مرد میدان فداكاری لر است
پاك و پاكیزه دل و جان است لر مهربان است و امانت دار لر

نیازمندی ها