فرمانده سپاه استان سمنان

هفته بسیج بیانگر عزم و قدرت مردم در برابر تلاش دشمن است

سردار شاهچراغی در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج گفت: بسیج بیانگر عزت و قدرت مردم در برابر تلاش دشمن است.
کد خبر: ۷۴۰۵۴۳
هفته بسیج بیانگر عزم و قدرت مردم در برابر تلاش دشمن است

به گزارش خبرنگار جام جم در سمنان فرمانده سپاه استان گفت:یکی از بهترین تصمیمات امام راحل تشکیل بسیج بود که هر چه از عمربسیج می گذرد اثر گذاری بیشتر و زمینه برای توسعه ارزش های اسلامی فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه بسیج یک مجموعه انسانی است که در عرصه های مختلف حضور دارد،اظهار داشت بسیج نه سپاهی است نه نظامی بلکه بسیج همه اینهاست ،چون مردم نقش اصلی را دارند.وسپاه نقش هماهنگی این مردم سازمان یافته را به عهده دارد.وی افزود پیروزی انقلاب حاصل مردمی بود که در غالب بسیج در جایگاهی به اسم مسجد گره خوردند ،وی ادامه داد آنچه به بسیج قوت داده باور قلبی است.

فرماندهی سپاه استان با بیان اینکه بسیج در ایران زمینه ساز بسیج جهانی اسلام است خاطرنشان کرد؛ جنس مقاومت از جنس بسیج است و تمام نگاه های دنیا به نمادها و شهدای ایران است.وی گفت مردم غیور ایران در گذشته از فرزندان خود برای دفاع از وطن گذشتند که می بینیم امروز رسم و الگوی خوب کشورهای دیگر شده که نشانگر تاثیرگذاری بسیج است.

سردار شاهچراغی در پایان گفت: بسیج توانایی مقابله با تعرض دشمنان را دارد به گفته مقام معظم رهبری هرکسی دلش برای نظام و کشور بتپد بسیجی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها