دبیرکل حزب الله لبنان :

زمان نماز خواندن در مسجد الاقصی فرا می رسد

دبیرکل حزب الله لبنان در کنفرانس اتحادیه جهانی علمای مقاومت در بیروت با شعار «متحد برای آرمان فلسطین» افزود: زمان نماز خواندن درمسجد الاقصی فرا خواهد رسید.
کد خبر: ۸۲۰۹۱۰
زمان نماز خواندن در مسجد الاقصی فرا می رسد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المنار ، سید حسن نصرالله افزود: در منطقه با دو طرح تجاوزگرانه صهیونیستی و طرح مقاومت که متکی به حق و ارزش های انسانی است، روبرو هستیم.

وی خاطر نشان کرد: پایداری مقاومت در لبنان و غزه طرح های اشغالگران را ناکام گذاشت و باعث توجه مجدد جهانی به آرمان فلسطین شد. مقاومت توانست معادلات بازدارندگی را در منطقه تثبیت کند. اسرائیل امروز از تهدید برای موجودیت خود سخن می گوید که این مسئله مهمترین دستاورد مقاومت است.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: طرح صهیونیستی درحالی که با تهدیدی برای موجودیت خود روبرو بود بار دیگر اخیرا موفقیت هایی در منطقه به دست آورد. ما باید موفقیت های اخیر اسرائیل به ویژه موفقیت هایی را که این رژیم برای آن هیچ هزینه ای پرداخت نکرد، بررسی کنیم.

وی گفت: هیچ مسئله ای و نبردی به اندازه آرمان فلسطین مقدس و شرعی نیست.

نصرالله افزود: موضع گیری در برابر آرمان فلسطینی یکی از مهمترین معیارها برای ارزیابی کشورها، دولت ها و احزاب است.

وی خاطر نشان کرد: مسئولیت مقابله با طرح صهیونیسم بر دوش همه است.

دبیرکل حزب الله لبنان افزود: مهمترین موفقیت اسرائیلی ها خارج کردن مسئله فلسطین از توجه افکار عمومی عربی و بین المللی بود و به علت تحولات منطقه، مسئله فلسطین از دایره توجه ملت های منطقه خارج شد و این مسئله به دشمن اسرائیلی فرصت داد تا همه برنامه های خود را اجرا کند.

نصرالله گفت: یکی از نتایج آنچه در منطقه رخ می دهد، فروریختن «دیوار تعامل» با اسرائیل است. این رژیم از تحولات منطقه برای انتقال به مرحله عادی سازی روابط با کشورهای منطقه در همه سطوح استفاده می کند.

وی خاطر نشان کرد: باید درباره ارزیابی عوامل قدرت در طرح مقاومت بازنگری شود.

سید حسن نصرالله تصریح کرد:‌ ما به اقدامات سیاسی داوطلبانه نیازمندیم تا مردم منطقه حقیقت و وحشیگیری رژیم صهیونیستی را به یاد آورند.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: هیچ مسئله ای و نبردی به اندازه آرمان فلسطین مقدس و شرعی نیست.

سید حسن نصرالله افزود: موضع گیری در برابر آرمان فلسطینی یکی از مهمترین معیارها برای ارزیابی کشورها، دولت ها و احزاب است.

وی خاطر نشان کرد: مسئولیت مقابله با طرح صهیونیسم بر دوش همه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها