شورای فنی کشتی فرنگی امروز درباره نتایج ضعیف تیم ملی تصمیم می‌گیرد

اتوبان خادم- بنا دوطرفه می‌شود؟

صدای پای بنا می‌آید؟

اعضای شورای فنی کشتی فرنگی در حالی چهارشنبه برای بررسی نتایج ضعیف تیم ملی در رقابت‌های جهانی تشکیل جلسه می‌دهد که به نظر می‌رسد خروجی جلسه آنها پیشاپیش مشخص است؛ تغییر کادر فنی!
کد خبر: ۸۳۸۱۸۰

به گزارش جام‌جم، به دنبال نتایج بحث‌برانگیز تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های جهانی و ابراز نارضایتی کارشناسان و ناظران کشتی و عذرخواهی فدراسیون‌نشینان از این نتایج، اینک قرار است روز چهارشنبه شورای فنی کشتی فرنگی که از آن به عنوان بالاترین مرجع تصمیم‌گیری کشتی فرنگی یاد می‌شود روز چهارشنبه در این باره تشکیل جلسه بدهد.

بهرام مشتاقی یکی از اعضای این شورا دیروز در حالی از برگزاری نشست شورا در روز چهارشنبه(فردا) خبر داد که خود پیشتر بر لزوم تقویت کادر فنی تیم ملی تاکید کرده بود.

رحیم علی‌آبادی یکی دیگر از اعضای این شورا نیز در گفت‌وگو با جام‌جم از لزوم بازگشت محمد بنا به تیم ملی خبر داده بود. مهدی هوریا و علیرضا لرستانی دو نفر دیگر از اعضای این شورا نیز تغییر در کادر فنی را پیشاپیش به عنوان نظر خود مطرح کرده‌اند. این جو در شرایطی شکل گرفته که رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی نیز به صراحت نارضایتی خود را از عملکرد کادر فنی کنونی تیم ملی اعلام کرده است. در این شرایط باید دید شورای فنی کشتی فرنگی برای دیگر پرسش این روزهای علاقه‌مندان به کشتی چه پاسخی خواهد داشت، آیا زمینه بازگشت محمدبنا فراهم خواهد شد؟

بهرام مشتاقی درباره نشست این شورا به ایرنا گفت: ابتدا باید گزارش مدیر تیم‌های ملی(حسن بابک) و سرمربی تیم بزرگسالان(احد پازاج) را شنید و سپس بدون تعارف با واقع‌بینی کامل درمورد تطبیق گفته‌ها با واقعیت‌ها تصمیم لازم اتخاذ شود. تیم ایران با وجود مشکلات موجود پتانسیل درخشش دوباره در المپیک را دارد، منتهی ما باید برای دستیابی به این مهم، بتوانیم با درایت و حوصله از تمامی پتانسیل موجود در کشتی فرنگی خود استفاده کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها