بزن‌دررو

دریاچه انتخاباتی شد

در آستانه انتخابات و در راستای تهییج مردم برای شرکت در آن، دریاچه ارومیه به خود آمد و از خشکی دست برداشت و یک‌دفعه پرآب شد.
کد خبر: ۸۸۴۶۲۵
دریاچه انتخاباتی شد

ناظران بین‌المللی با شگفت‌انگیز ارزیابی کردن این حرکت دریاچه، ابراز امیدواری کردند تا پایان انتخابات و انتخاب افراد اصلح دریاچه همچنان پرآب بماند.

بعضی از منتقدان دریاچه، این حرکت را سیاسی ارزیابی کردند و از این که عوامل طبیعی و زیست محیطی، درگیر چالش‌های سیاسی شوند ابراز نگرانی کردند.

عده دیگری از ناظران، پرسش‌هایی را در راستای فهم جهتگیری سیاسی دریاچه مطرح کردند و از این قضیه که دریاچه همسو با اهداف کدام دسته و طرف سیاسی جوشیده است سر درنیاوردند و دچار سردرگمی افتراقی شدند.

عده‌ای از افراد آن جناحی این حرکت دریاچه را بر اثر تحریک رسانه‌های بیگانه ارزیابی کرده‌اند و به عناصر آن ور آب درخصوص دخالت در امور داخلی دریاچه تذکر داده‌اند.

عده‌ای از افراد این جناح هم از دست داشتن در توطئه مشترک زیرآبی اعلام برائت کرده‌اند و همه تقصیرها را متوجه دریاچه ارومیه ساخته‌اند.

خبر می‌رسد که در ادامه این حرکت، دریاچه بختگان هم برای پرآب شدن خودجوش اظهار علاقه نموده و گفته: اگر آن جناح در انتخابات رای بیاورد، من هم می‌جوشم.

چاه‌های مشترک نفتی خلیج‌ فارس هم از جوش و خروش زودهنگام خود به شرط رای آوردن این جناح خبر دادند.

علیرضا لبش - جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها