‎آیت الله فلاحتی در همایش ائمه جمعه گیلان:

‎پیام های ناب دین به بهترین شیوه توسط ائمه جمعه انتقال داده شود/ ائمه جمعه مطالبات مردم را هوشمندانه و با افق نگری بیان کنند

‎نماینده ولی فقیه در گیلان ائمه جمعه را زبان گویای مردم عنوان کرد و گفت: ائمه جمعه مطالبات جامعه را عاقلانه، هوشمندانه و با توجه به افق نگری ها به مسئولان انتقال دهند.
کد خبر: ۱۳۵۰۷۵۲

به گزارش جام جم آنلاین گیلان، آیت الله رسول فلاحتی در پنجمین همایش ائمه جمعه استان در سال ۱۴۰۰ که باحضور حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور برگزار شد اظهار کردامیر مومنانامام علی علیه السلام فرمودند با فضیلت ترین مردم کسی است که دورنگر و افق نگر باشد و براین اساس انسان باید با دیدن افق ها سخن بگویدو موضع گیری کند.

وی به اجرای طرح «هزار ضربه چاقو» رژیم صهیونیستی علیه ملت ایران اشاره کرد و افزودایران اسلامی تبدیل به الگو برای دنیای مقاومت شدهبنابراین دشمن به دنبال ایجاد چالش های خرد در جامعه اسلامی است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه کاهش بارندگی ها در سال های اخیر و کاهش آب سدها کشور را با چالش مواجه کرده است، تصریح کردنبودنظارت و تدبیر در گذشته موجب شده سابقه خوبی در بخش اقتصادی برای دولت به میراث گذاشته نشود و ساماندهی آن نیازمند زمان است.

آیت الله فلاحتی، دانستن اینکه دشمن چه اهدافی دنبال می کند، را به عهده نخبگان کشور دانست و بیان کردرهبر معظم انقلاب موضوع غفلت وغارت را مطرح فرمودند که دشمنان با غفلت ملت ها به دنبال غارت آنها هستند.

وی بر انتقال پیام های ایده آل و ناب دین به بهترین شیوه توسط ائمه جمعه تاکید کرد و افزوددر طول انقلاب اسلامی خدمات بسیاری در کشورارائه شده و اکنون دولتی برخاسته از دل مردم با رویکرد انقلابی، عدل، ارزش ها و دلدادگان مقام معظم رهبری و پابرهنگان مسئولیت اجراییکشور را به عهده دارد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به مطالبات جامعه، اظهار کردائمه جمعه در بیان مطالبات باید زبان مردم باشند و مسائل را عاقلانه،هوشمندانه و با توجه به افق نگری بیان کنند.

آیت الله فلاحتی، ائمه جمعه را پدر معنوی جامعه خواند و یادآور شدنمازجمعه تریبون جهادی، اعتقادی و مقدس است و ائمه جمعه مطالبات مردمرا به اطلاع مسئولان می رسانند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها