نماینده ولی فقیه در گیلان حضور به موقع در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی را از رسالت های بسیج عنوان کرد و گفت: رویکرد نگاه به توان داخلی دولت دل بسیجیان را خوشحال کرده است.
کد خبر: ۱۳۵۰۲۶۰

به گزارش جام جم آنلاین گیلان،آیت الله رسول فلاحتی در نشست با فرماندهان بسیج سپاه قدس گیلان به مناسبت پنجم آذر روز تشکیل بسیج مستضعفان اظهار کرد: بسجی از مردم و در خدمت مردم است.وی بر جذب حداکثری آحاد جامعه توسط بسیج تاکید کرد و افزود: جذب حداکثری نیازمند آن است که مسئولان بسیج سعه صدر و بینش عمیق داشته باشند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه حضور به موقع در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی از رسالت های بسیج است، تصریح کرد: رویکرد نگاه به توان داخلی دولت دل بسیجیان را خوشحال کرده است.

آیت الله فلاحتی، حضور میدانی به موقع را رسالت بسیج خواند و بیان کرد: بسیج باید افزایش اطلاعات جانبی را در برنامه داشته باشد.

وی بر ورود بسیج در عرصه های علمی تاکید کرد و گفت: همکاری تنگاتنگ بسیج با مراکز دانش بنیان و پارک های علم و فناوری حائز اهمیت است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه بسیج به عنوان موتور محرکه عاقله علوم جدید است، خاطرنشان کرد: جدایی ناپذیری از روحانیت رسالت بزرگ بسیچ است.

آیت الله فلاحتی به فرمایش مقام معم رهبری مبنی بر تمدن سازی اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: روحانیتی که در مسیر انقلاب و رهبر معظم انقلاب است و تلاش میدانی دارد همواره مورد حمایت بسیج قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه تا زمانی که روحانیت در کنار بسیجیان است درخت تنومند انقلاب هرگز شکست نمی خورد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی شکست ناپذیر است و باید تلاش کنیم در کنار انقلاب خود را به تعالی برسانیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها