کارشناس سازمان هواشناسی گفت: با وجو اینکه هم اکنون آسمان ایران بارانی است، از اواخر امشب کاهش بارش ها از شمال غرب کشور آغاز می شود.
کد خبر: ۱۰۱۳۶۳۹
کاهش بارش ها از اواخر امشب

به گزارش جام جم آنلاین از صدا و سیما، کارشناس سازمان هواشناسی گفت: موج بارشی امروز سرتاسر کشور را فرا گرفته و در کل کشور شاهد بارش هستیم.

محمد اصغری افزود: با این حال شدت بارندگی ها برای کردستان، همدان، مرکزی، کرمانشاه و استان های همجوار زاگرس مثل چهارمحال و بختیاری، لرستان، شمال و شرق خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد بیشتر است.

وی با بیان اینکه از اواخر امشب از مناطق شمالی استان های آذربایجان شرقی و غربی و اردبیل شدت بارش ها کم می شود و هوا صاف می شود و به تدریج به سایر مناطق کشور گسترش می یابد، گفت: فردا شب در بخش های جنوبی کشور بارش ها ادامه دارد و استان های فارس، بوشهر، هرمزگان و کرمان بارش های خوبی را دارند و آب های سواحل جنوبی کشور نیز مواج است و شناورهای سبک و قایق های تفریحی باید تدابیر لازم و احتیاط را داشته باشند.

به گفته کارشناس سازمان و هواشناسی، در ساعت های گذشته باران در کیش و قشم به شدت می بارید و در تهران بارندگی های بهاری ادامه دارد.

اصغری افزود: برای نیمه دوم هفته آینده از دوشنبه به بعد سواحل دریای خزر هوا آرام می شود ولی دراین مدت دما در مناطق شمال شرق کشور تا 13 درجه کاهش می یابد.همچنین در خراسان شمالی، رضوی و جنوبی بارش های قابل توجهی را پیش رو داریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها