پسر جوانی که در جریان فحاشی در ایمو، پسرعمویش را با ضربه‌های چاقو کشته بود، دیروز از سوی والدین مقتول بخشیده شد.
کد خبر: ۱۱۱۳۹۹۳
بخشش قاتل آشنا از سوی والدین مقتول

به گزارش جام‌جم، اسماعیل 23 ساله متهم افغان است که شامگاه 14 دی امسال، زمانی که پسرعمویش به مقابل خانه‌شان در خیابان زمزم پایتخت آمده بود با او درگیر شده و با زدن ضربه‌های چاقو او را از پای درآورده است.

او دیروز برای ادامه تحقیقات به دادسرای جنایی تهران انتقال یافت و گفت: من نمی‌خواستم پسرعمویم را که پسر‌خاله‌ام نیز می‌شد به قتل برسانم و خانواده او وخودم را داغدار کنم.

وی افزود: مقتول حتی 30 بار از طریق ایمو به من فحاشی کرده بود. آن روز که با دوستانش برای دعوا مقابل خانه‌مان آمد، قصد درگیری نداشتم، اما او دعوا را شروع کرد. من برای ترساندن وی با چاقو او را زدم، ولی متاسفانه فوت کرد. هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم فحاشی در ایمو این بلا را سرمان بیاورد.

والدین مقتول که از افغانستان برای پیگیری پرونده به ایران آمده بودند، زمانی که متوجه شدند پسرجوان قصد و نیتی دراین جنایت نداشته است، گفتند خودشان داغ‌دیده‌اند و حاضر نیستند که خانواده دیگری هم داغ فرزند ببیند، به همین دلیل می‌خواهند قاتل فرزندشان را ببخشند بنابراین قرار شد آنها گواهی انحصار وراثت خود را هم به دادسرا ارائه کنند تا بعد از آن آخرین دفاع از متهم پرونده انجام گیرد و پرونده او برای محاکمه از جنبه عمومی جرم به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها