مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان خبر داد؛

ارسال 1038 اثر به جشنواره ملی رسانه «آیات» در سمنان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از ارسال یک هزار و 38 اثر به دبیرخانه چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۱۱۳۷۶
به گزارش جام جم آنلاین از سمنان، فرشید فلاح لاله زاری در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه چهارمین ملی مطبوعات و رسانه آیات تمدید شده است.
وی افزود: آن دسته از افرادی که تا به امروز موفق به ثبت و بارگذاری آثار خود در سایت جشنواره نشده‌اند؛ تا فردا سی‌ام فروردین‌ماه فرصت دارند نسبت به ثبت آثار خود در این سایت اقدام کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به ارسال بیش از یک هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات گفت: از این تعداد ۷۳۷ اثر مربوط به بخش اصلی و شامل ۲۱۹ عکس، ۱۴۷ گزارش (خبری یا توصیفی)، ۱۲۷ مصاحبه، ۱۰۱ تیتر،  ۹۹ سرمقاله و یادداشت و ۴۴ خبر بود و در بخش ویژه ۳۰۱ اثر شامل ۱۲۶ کلیپ، ۷۲ پادکست، ۵۵ طرح یا تصویر، پوستر یا اعلان، ۳۹ موشن گرافیک، ۶ انیمیشن و سه اینفوگرافیک است.
فلاح عنوان کرد: استان‌های تهران، سمنان، اصفهان، خراسان رضوی و مازندران تاکنون بیشترین آثار را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کرده‌اند.
وی مهم‌ترین هدف از برگزاری این جشنواره را  تقویت و گسترش انس با قرآن کریم و اهل‌بیت (ع(و ترویج آموزه‌های دینی و قرآنی عنوان کرد.
علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا فردا (30 فروردین‌ماه) به نشانی درگاه اینترنتی www.ayat.farhang.gov.ir  و یا quranfestival.ir.www به‌صورت فایل الکترونیک (عکس، فیلم و صوت) به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
سبک زندگی اسلامی و قرآنی، وحدت اسلامی، انفاق و کمک‌های مؤمنانه، جهاد و مقاومت اسلامی، پوشش و عفاف، فرهنگ ولایت و مهدویت با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآنی، مبارزه با ظلم و استکبارستیزی، آسیب‌های اجتماعی، آموزه‌های اخلاقی، قصص قرآن، ایثار و شهادت، سیمای پیامبر اسلام (ص)، نیکی به پدر و مادر و صله‌رحم، نماز و نیایش، آثار و برکات نیکی در زندگی مردم، کسب روزی حلال و معاملات اسلامی و توجه به محیط زیست، از موضوعات مطرح در چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها