در مراسمی با حضور تولیت آستان قدس رضوی و معاون رئیس جمهور از 250 جانبازشیمیایی کشور در حرم مطهر رضوی تجلیل شد.
کد خبر: ۱۳۲۳۹۹۵

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین مروی تولیت آستان قدس رضوی در این مراسم گفت: در حقیقت ما نمی‌توانیم شرایط شما را درک کنیم ولی امیدواریم در روز قیامت شرمنده شما نباشیم، در این دنیا جانبازان با جراحت جانبازی شان الهام‌بخش جامعه هستند و وجود جانبازان دارای پیام عبودیت و آزادگی است.

وی افزود: از شما می خواهیم در روز قیامت ما را فراموش نکنید، بی‌مهری‌ها، کم لطفی ها  و کم معرفتی های ما را در آن روز به چشم نیاورید و ما را ببخشید و در آن روز دست ما را بگیرید.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور نیز در این مراسم گفت: جنایات آمریکا در نقاط مختلف جهان اثبات شده است و صفحه سیاه جنایت آمریکا نیازی به اثبات ندارد، برگزاری این گونه مراسم برای دریافت بشارت از شما و شهداست.

اوحدی افزود: ما و بنیاد شهید به شما نیاز داریم نه شما به ما، نظام جمهوری اسلامی و محور مقاومت  هر چه دارد از برکت وجود شماست و بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب شما جانبازان مایه بصیرت این مردم هستید.

وی گفت: در زمان کرونا ما تنها گوشه ای از دردهای شما جانبازان شیمیایی را درک کردیم، جانبازانی که با وجود تمام دردها هنوز پای نظام و انقلاب ایستاده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها