رئیس جمهور در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای حوزه مقابله با ویروس کرونا:

توانمندی‌های اندیشمندان جوان و تولیدکنندگان کشورمان در حوزه مقابله با کرونا قابل توجه است

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

آیین گشایش نمایشگاه هنری«سرزمین من ایران» در کرج

نمایشگاه هنری سرزمین من ایران هم زمان با دهمین روز دهه فجر با حضور مدیرکل، معاون و جمعی از همکاران کانون در کرج آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۱۳۵۵۲۷۷

به گزارش جام جم آنلاین البرز: این نمایشگاه به  همت واحد هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز، با همکاری ویژه سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کرج  و دیگر اعضای کمیته کودک و نوجوان برگزار شد.

قاسم سلیمانی، سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در این آیین ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته برای برپایی نمایشگاه و اهمیت آشنایی کودکان و نوجوانان با سرزمین ایران و تشکر از حضور همیشگی اعضا و خانواده‌ها در کنار همکاران کانون  افزود در دوران شیوع کرونا سعی کردیم که برنامه‌ها همانند گذشته با کیفیت ارائه شود و امیدواریم که هر چه زودتر با پایان این شرایط بتوانیم فعالیت‌ها را هم چون گذشته به خانواده‌ها ارائه کنیم .

مهری فلاح، معاون فرهنگی، اجرایی کانون نیز توجه دادن کودکان و نوجوانان به سرزمین ایران و ظرفیت‌های موجود در آن به منظور تقویت حس مسوولیت پذیری و پاسداشت این سرزمین مقدس را مهم‌ترین هدف این نمایشگاه خواند.

ندا ساعی، کارشناس هنری کانون هم از ارسال ۱۵۰ اثر در قالب‌های نقاشی، خوشنویسی، عکاسی، سفالگری و مجسمه سازی به دبیرخانه مهرواره «سرزمین من ایران» خبر داده و گفت خوشبختانه اعضای مراکز کانون از این مهرواره استقبال کرده و آثار خود با موضوعات مختلف از جمله نام‌های ماندگار سرزمین من ایران،آداب و رسوم سرزمین من ایران،جاذبه‌های طبیعی و گردشگری سرزمین  من ایران ، مشاهیر و قهرمانان سرزمین من ایران را با هدایت مربیان تولید  و در این نمایشگاه به نمایش گذاشتند.

وی هم چنین از شرکت برخی کودکان و نوجوانان  بخش آزاد در این نمایشگاه خبر داد.

توجه به اهمیت انتقال مفاهیم و ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل امروز جامعه و تقویت  هویت ایرانی- اسلامی و حس وطن دوستی و تلاش برای انتقال این مفاهیم به کودکان از دیگر اهداف این نمایشگاه بوده است .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها