گفتگو با محمدجعفر محمدزاده به انگیزه روز خرم‌آباد

خرم‌آباد شهر موسیقی عاشقانه و شعر حماسه

خرم آباد-جام جم آنلاین- شهردار خرم‌آباد از فعال بودن بیش از ۳۱ پروژه در این شهر خبر داد
خرم آباد-جام جم آنلاین- شهردار خرم‌آباد از فعال بودن بیش از ۳۱ پروژه در این شهر خبر داد
کد خبر: ۱۳۷۷۵۴۴
به گزارش جام جم آنلاین لرستان سعید فتوحی در مراسم تجلیل از خبرنگاران در سخنانی با اشاره به اینکه طی یک سال اخیر، حدود ۳۰ پروژه فعال در سطح شهر خرم آباد وجود دارد، اظهار کرد: تمام پروژه‌های شهرداری خرم آباد در دوره شورای ششم از محل بودجه جاری شهرداری در حال اجرا هستند و همین امر موجب شده که روند اجرای آنها کمی کند باشد.
وی عنوان کرد: اولین اقدام که در شهرداری خرم آباد در دستور کار قرار دادیم تحقق انضباط مالی در این نهاد بود، متأسفانه این امر در گذشته به صورت جزیره‌ای بود، نظارت مطلوبی بر حوزه مالی نبود و می‌طلبید که انضباط مالی در شهرداری داشته باشیم، همچنین در گذشته شاهد حقوق‌های معوق در شهرداری بودیم.
شهردار خرم‌آباد در ادامه سخنان خود با اشاره به راه‌اندازی اداره خزانه داری در شهرداری خرم آباد بیان کرد: حدود شش ماه برای راه اندازی اداره خزانه داری در شهرداری خرم آباد مطالعه صورت گرفت.
فتوحی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ تمام حقوق پرسنل شهرداری شامل شرکتی، حجمی و پیمانکاری به روز است و اگر طلبی مانده مربوط به سال‌های قبل است، تصریح کرد: برنامه ریزی صورت گرفته که مطالبات پیمانکاران در حوزه تنظیف و فضای سبز نیز پرداخت شود.
وی ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته برگزاری اولین یادواره شهدای جاوید الاثر برای اولین بار در استان و کشور بود.
شهردار خرم آباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به واگذاری ساماندهی سد معبر به بخش خصوصی در شهر خرم آباد تصریح کرد: مناقصه این پروژه انجام، برنده آن مشخص شده و تلاش ما این است که از ۱۵ شهریور ماه این امر در شهر خرم‌آباد از سوی بخش خصوصی عملیاتی شود.
فتوحی در ادامه با اشاره به برگزاری نکوداشت روز خرم آباد در اردیبهشت ماه امسال گفت: بیش از ۳۱ پروژه در سطح شهر خرم آباد الان فعال است.
وی با اشاره به برنامه ریزی برای احداث سه تقاطع غیر هم سطح در شهر خرم آباد بیان کرد: شهربازی «کیو» نیز تلاش بر این است که فاز اول آن به زودی مورد بهره برداری قرار بگیرد.
شهردار خرم آباد در ادامه با اشاره به پروژه ساماندهی و تعریض بلوار شهید «چاغروند» در ورودی شهر خرم آباد از سمت الشتر گفت: افتتاح پارک «رضوان» در محله شهرک «پارسیلون» یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته بوده است.
فتوحی از ساماندهی تپه شهدا در شهر خرم آباد خبر داد و تصریح کرد: احداث زمین چمن مصنوعی در کوی جهادگران در دستور کار قرار گرفته است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها