عملیات و ضد عملیات

۶۹ سال پس از کودتای آژاکس

استخدام اشرار و اوباش در کشورهای هدف، یکی از شگرد های سرویس های جاسوسی و از موثر ترین حربه هاست.
کد خبر: ۱۴۰۶۶۸۰
نویسنده محمد ایمانی

به گزارش جام جم آنلاین، اوباش اجیر شده در ایران، ابزار مهم سازمان «سیا» و MI6 انگلیس، در کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ بودند.

۶۹ سال پس از کودتای آژاکس

سیا و MI6، قطعا سیاستمداران و نظامیان بسیاری را برای «عملیات آژاکس» به صف کرده بودند اما یگانی که باید خط اول را در کف خیابان می شکست و رعب افکنی می کرد تا کودتای شکست خورده، این بار به سرانجام برسد، یگان اوباش و فواحش خیابانی مانند «شعبان بی‌ مخ، پری بلنده، مژگان کچل، پری آژدان قزی، اشرف چار چشم و ملکه اعتضادی» بود.

گزارش های اطلاعاتی و انتظامی نشان می دهد سیا، MI6 و به ویژه موساد، طی چند سال اخیر، تمرکز ویژه ای روی استخدام مزدور از میان اوباش و اشرار و فواحش داشته اند.

بی هویتی، ولنگاری، بیکاری، جامعه گریزی، هنجار شکنی، و گستاخی، برخی از این افراد را مهیای استخدام و انجام ماموریت هایی می کند که معمولا دیگر شهروندان، عار دارند: آدم کشی، ترورر، بمب گذاری و تخریب، و و آشوب و بلوای خیابانی.

برخی از عملیات های تروریستی در سال های اخیر علیه کشورمان، نه توسط ماموران رسمی سیا و موساد و MI6، بلکه توسط همین اشرار و اوباش آموزش دیده انجام شده است.

غالبا هم واسطه میان سرویس های بیگانه و اوباش اجیر شده، گروهک های تروریستی ورشکسته مثل منافقین و کومله هستند. فضای مجازی نیز، امکان انواع مراودات و معاملات پر خطر را تسهیل کرده است.

سرویس های جنایتکار غربی، ۶۹ سال پس از کودتای آژاکس، سال گذشته بر آن شدند تا در به روز ترین عملیات، استفاده پر حجم تری از شبکه اراذل و اوباش، به عنوان چاشنی انفجاری اصلی بکنند.

پوشش آشوب افکنی، شعار آزادی و حرمت زن و زندگی بود، اما شبکه مزدوران، بیشترین و بی سابقه ترین جنایات را در حق زندگی و زن و آزادی مرتکب شدند.

اوج کار سرویس ها، جنایتکاری در پوشش همین شعار تحمیق آمیز بود. ادعای کانونی این بود که افراد باید در پوشش و مراودات آزاد باشند و حریم خصوصی و آزادی های آنان (به ویژه زنان) محترم شمرده شود.

در مسیر فریب، حتی برخی روشنفکر مآبان مذهبی را هم به خدمت گرفتند اما به ماجرای شهید الداغی نگاه کنید.

بازیگران فتنه ترکیبی دشمن، چون موضوع غیرت در میان بود، ابتدا سعی کردند به خبر ضریب ندهند و مشمول مرور زمان کنند.

اما وقتی جوشش کم نظیر غیرت را در میان ملت ایران دیدند و ادعای شان برای بی غیرت نشان دادن مردم باطل شد، سراغ حاشیه سازی و پرده دری رفتند و با رذالت تمام، تصاویر خصوصی شهید و همسرش را منتشر کردند.

تقلا برای ترور شخصیت شهید و همسرش، حماقتی بزرگ بود. مرتکبان، خود را در کنار اوباش و اشرار جنایتکار جا نمایی کردند. ضمنا برای چندمین بار گواهی دادند که هیچ حرمتی حتی برای حریم خصوصی شهروندان قائل نیستند.

۶۹ سال پس از کودتای آژاکس

شبکه مزدوران رسانه ای سیا و موساد، ثابت کردند هر شهروندی، ولو بسیجی و حزب اللهی به معنای خاص آن نباشد، اما در برابر هجوم مغول وار به فرهنگ عفت و غیرت عمومی و امنیت اخلاقی سینه سپر کند، مورد وحشیانه ترین ترور شخصیت قرار می گیرد.

بزرگ ترین جنایت اغتشاشات پاییز گذشته و امتداد آن، علیه فرهنگ عفاف و غیرت و حریم اخلاقی جامعه بود. ملت ما هزینه زیادی پرداخت و شهیدان بزرگی را تقدیم کرد؛ اما اگر برآیند فتنه به اینجا ختم شود که عمق خباثت بر پا گنندگان فتنه ترکیبی بر ملا شود، بزرگ ترین واکسیناسیون فرهنگی جامعه در چند دهه اخیر انجام شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها