شیشه بزنی، عقلت معیوب می‌شود
گفت‌وگو با مرد شیشه‌ای که بعد از قتل دوست خود، جسدش را مثله کرد

شیشه بزنی، عقلت معیوب می‌شود

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ۵۴۲ کیلوگرم حشیش و تریاک توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های بندرلنگه و حاجی‌آباد کشف شد.
کد خبر: ۱۴۱۲۹۴۰

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی انتظامی هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بندرلنگه در ادامه طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر هنگام گشت‌زنی در یکی از مسیرهای این شهرستان به یک دستگاه خودرو وانت نیسان مشکوک شده و دستور توقف می‌دهند.

وی ادامه داد: راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس اقدام به فرار می‌کند که در یک عملیات تعقیب و گریز خودرو متوقف شده و در بازرسی از آن ۲۹۰ کیلوگرم مواد مخدر تریاک کشف می‌شود و ۲ متهم دستگیر می‌شوند.

فرمانده انتظامی هرمزگان اضافه کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان حاجی‌آباد هم در عملیاتی دیگر هنگام گشت زنی در محور فرعی دهستان، ضمن شناسایی و توقیف یک دستگاه خودرو وانت نیسان در بازرسی از این خودرو ۱۳۸ کیلو و ۲۵۰ گرم تریاک و ۱۱۴ کیلوگرم حشیش کشف می‌کنند و ۲ قاچاقچی در این زمینه دستگیر می‌شوند.

وی گفت: درمجموع ۵۴۲ کیلو و ۲۵۰ گرم مواد مخدر کشف، چهار متهم دستگیر و ۲ دستگاه خودرو حامل مواد توقیف شده و متهمان با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شده‌اند، تلاش ماموران انتظامی برای شناسایی و دستگیری دیگر متهمان ادامه دارد.

سردار جاویدان بیان کرد: پلیس به صورت شبانه روز با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند لازم است شهروندان نیز با رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه اطلاعات و اخبار در خصوص توزیع کنندگان مواد مخدر را از طریق سامانه پاسخگوی ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر و تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها