کشتی فرنگی قهرمانی جهان

فرنگی کاران ایران نایب قهرمان شدند

فرنگی کار سنگین وزن کشورمان قهرمان جهان شد.
کد خبر: ۱۴۲۳۵۳۰

به گزارش جام جم آنلاین، در وزن 130 کیلو امین میرزازاده در فینال این وزن به مصاف رضا کایالپ کشتی گیر پر عنوان ترکیه ای رفت.

رضا کایالپ که خورجینی از مدالهای مختلف این وزن را در کشتی فرنگی دارد در دیدار فینال و در برابر میرزا زاده کشتی گیر خوزستانی ایران در حالی به میدان آمد که سال قبل در فینال موفق شده بود با نتیجه یک بر یک  میرزازاده را شکست دهد و سالن کشتی بلگراد برای دومین بار پیاپی میزبان دیدار فینال این دو کشتی گیر دررقابت های جهانی باشد. رقابت دو کشتی گیر بعد از یک دقیقه وسی ثانیه با اخطار داوران به میرزازاده با نتیجه یک بر صفر به نفع حریف ترکیه ای شد.

تلاشهای رضا کایالپ برای فیتو در خاک و رو کردن میرزازاده به نتیجه نرسید تا  وقت اول کشتی با نتیجه یک بر صفر به پایان برسد.

تمام برنامه های میرزازاده برای گرفتن اخطار برای کایالپ با تلاشهای کشتی گیر ترکیه ای در وقت دوم برعکس نتیجه داد تا داوران دوباره به میرزاده اخطار بدهند.

امین که نتیجه را از دست رفته می دید ، پای رضا را از تشک خارچ کرد و نتیجه را دو بریک کرد، در حالی که شش ثانیه به پایان کشتی باقی مانده بود امین دوباره پای رضا کایالپ را از تشک خارج کرد و بالاخره موفق شد کشتی را با قدرت به پایان برساند و قهرمان جهان شود.

طلای جهانی در مشت میرزازاده

تعداد بازدید : 3791
 

دور افتحار زدن امین میرزازاده با پرچم ایران

تعداد بازدید : 582

اهدای مدال طلا به میرزازاده و اهتزاز پرچم ایران

تعداد بازدید : 462
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
رحمت به
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
۰
۰
رحمت به شیراز خوب روشه کم کردی پارسالم شانسی برده بود
خوزستان.شهر من گتوند
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
۰
۰
پهلوان خوش درخشید .زنده باد ایران
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
۰
۰
دمتگرم پهلوان
کارت درست پهلوان
عشقی عشق

نیازمندی ها