همزمان با ورود عملیات «طوفان الاقصی» مقاومت به ششمین روز، وزارت بهداشت فلسطین از افزایش شمار شهدای تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی به غیر نظامیان در نوار غزه به یک هزار و ۲۰۰ نفر خبر داد.
کد خبر: ۱۴۲۵۶۵۹

به گزارش جام جم آنلاین  از خبرگزاری سانا، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که شمار شهدای تجاوز به نوار غزه تا بدین لحظه به یک هزار و ۲۰۰ نفر رسیده است.

این وزارتخانه همچنین اعلام کرد که از ابتدای تجاوز به غزه تاکنون بیش از پنج هزار و ۶۰۰ نفر نیز مجروح شده‌اند.

«یوسف ابوالریش» معاون وزیر بهداشت فلسطین در نوار غزه چهارشنبه شب در گفت‌وگو با خبرگزاری آناتولی درباره تلفات انسانی حملات رژیم صهیونیستی به غزه گفته بود که بیشتر جان باختگان و مجروحان حملات را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

ابوالریش در این باره اظهار داشت: زنان و کودکان ۶۰ درصد از کسانی که در بمباران‌های اسرائیل علیه نوار غزه هدف قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهند.

معاون وزیر بهداشت فلسطین تصریح کرد که تمام تخت‌های بیمارستان‌ها در غزه پر بوده و دارو و تجهیزات پزشکی نیز رو به اتمام است.

رژیم صهیونیستی که در میدان نبرد با مقاومت فلسطین غافلگیر شده و شکست مفتضحانه‌ای را طی چند روز گذشته متحمل شده است با اقدامی غیر انسانی تمام گذرگاه‌های غزه را مسدود کرده تا مقاومت فلسطین را ناگزیر به توقف عملیات دلاورانه «طوفان الاقصی» کند.

صهیونیست‌ها با تکیه بر تجهیزات پیشرفته نظامی، خود را دارنده یکی از ارتش‌های قوی دنیا معرفی می‌کنند، اما غافلگیری ارتش و به‌ویژه سازمان‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی که نتوانسته بودند، چنین حمله بزرگی را پیش‌بینی کنند، همه این تصورات را برهم زد؛ حالا اسرائیل با عنوان انتقام و جبران این شکست، حملات هوایی وحشیانه‌ای را علیه ساکنان غزه به راه انداخته و تانک‌ها و نیروهای زرهی خود را پشت مرزهای غزه مستقر کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها