رئیس شورای شهر اسلامشهر در مراسم نواختن زنگ ورزش با ابراز اینکه این شهر همیشه شهر قهرمانان ورزشی باقی خواهد ماند، گفت: با تلاش شبانه روزی هیئت های ورزشی، هر روز شاهد درخشش ورزشکاران اسلامشهری در دنیا هستیم.
کد خبر: ۱۴۲۶۷۰۲

رییس شورای اسلامی شهر اسلامشهر در مراسم نواختن زنگ ورزش به مناسبت هفته ورزش و تربیت_بدنی، با حضور رییس و پرسنل اداره ورزش و جوانان، روسای هیئت های ورزشی و همچنین قهرمانان رشته های مختلف ورزشی، ضمن عرض تبریک و خداقوت به خانواده های اسلامشهری که فرزندانی تربیت کردند که در حوزه های مختلف ورزشی قهرمان شده اند، گفت: هر وقت که فضای مجازی را باز می کنیم شاهد درخشش قهرمانان ورزشی در سطح ملی و جهانی هستیم و این افتخارات عظیم را مدیون برنامه ریزی های اداره ورزش و جوانان و تلاش های هیئت های ورزشی در اسلامشهر هستیم.

حورزاده با خاطر نشان شدن اینکه اسلامشهر از سالهای گذشته به عنوان شهر قهرمانان ورزشی و حافظان قرانی شناخته شده است، افزود: قطعا با همت مدیران ورزش و حمایت های مدیریت شهری اسلامشهر، همچنان با این عنوان پا برجا خواهد بود.

وی تلاش مدیریت شهری اسلامشهر بر توسعه زیرساخت های ورزشی در اسلامشهر را خاطر نشان شد و گفت: امروز شاهد هستیم که در این شهر قهرمان پرور چهار پروژه ورزشی؛ زمین چمن مصنوعی شهرک امام حسین(ع)، زمین تخصصی والیبال ساحلی در شهرک قائمیه، زمین چمن مصنوعی و پیست دوچرخه سواری به همراه جاده تندرستی در واوان به بهره برداری رسید.

رییس شورای اسلامی شهر اسلامشهر در پایان صحبت های خود ابراز کرد: مدیریت_شهری اسلامشهر در کنار ورزشکاران و قهرمانان این شهر خواهد بود و از ابدای فعالیت شورای دوره ششم با اجرای پروژه های متعدد ورزشی بر این موضوع تاکید داشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها