نگاهی به تفکر شیعی برای دفاع از مظلومان

مقاومت فلسطین و امام‌حسین(ع)

این‌که انقلاب اسلامی و شیعیان جهان از روز نخست بلاشرط از مقاومت مظلومان فلسطین برابر ظالمان متجاوز غاصب کشتارگر زورگو، وحشی، دروغگو و بی‌ایمان، موسوم به یهودیت و در اصل صهیونیسم کافر دفاع کرد، مستند است و شکی نیست. نیرویی بی‌حیا و حرمله‌وار که به خدا دروغ می‌بندد، قلبی گرگین و هزار بار بدتر دارد و از پشتیبانی قدرت‌های کفر جائر سلطه‌گر جهان، انگلیس و آمریکا و دیگران شدیدا برخوردار بوده است.
کد خبر: ۱۴۲۹۴۵۶
نویسنده احمد میراحسان | نویسنده و پژوهشگر

 
اما این دفاع از مظلوم هرگز به این معنی نیست از صمیم قلب و ایمان پاک، مؤمنان اهل‌بیتی و پیرو اوصیای راستین و متقن رسول‌اعظم(ص)در جهان ازجمله شیعیان آرزو نداشته و دعا نکرده‌‌اند که کل جهان و برادران اهل‌تسنن به نور معرفت الهی و اسناد و مستندات قرآنی و عقلی و باور قلبی و برهانی صراط مستقیم حق دست یابند و دل‌های‌شان برابر حقیقت و مقام اهل‌بیت(ع) خاضع و خاشع و عقل‌شان حقیقت‌پذیر و رها از قیاس نور و حق را تشخیص دهد و از دریای هدایت و علم مطهر از هر رجس و خطا، از انوار راه رسول‌ا...(درود خدا به او وخاندانش باد)، در همه زندگی دنیوی و اخروی بهره بگیریم و بگیرند. یعنی از هدایت معصومانه علی، فاطمه، حسن و حسین و فرزندان حسین و امام حی‌ حاضر(عج) که ما از او غایبیم و او در پرده غیبت از سست‌ایمانی ما و خطرآفرینی ما در مصائب مستمر قرار دارد ولی دمی از یاری ما غافل و فارغ نیست. این سفینه‌النجاه حسین(ع) و کربلای اوست که اگر جهان به او رو کند و با تقوا، یاری و هدایت بطلبد توان جادادن همه جهان را در کشتی نجات خویش داراست. و شیعیان که رویای صادقه‌شان ظهور مهدی امام‌زمان(عج) و ناجی عالم از ظلم و کفر است و اجرای اسلام مظلوم و جهان را پر از عدل و داد کردن از خدا هدایت همه مسلمانان و ناس را طلب می‌کنند. پس چگونه نخواهند مظلوم‌ترین مسلمانان دست‌شان به دامان اوصیای رسول برسد و از انوار هدایت اصیل عترت که هدایت قرآن بدون آنان ممکن نیست بهره‌مند شوند و راه ۱۴معصوم(ع) و پایداری عاشورایی و انتظار مهدوی پیشه سازند. پس یاری بی‌شرط مظلومان، منافی دعا برای هدایت‌شان به حقیقت و هدایت اصیل قرآن و اسلام خاندان پیامبراکرم(ص) و عترت پاک و اوصیای معصوم او نیست که منادیان اسلام ناب همانان هستند.
   
دفاع از مظلوم، راه اصیل اسلام
راه اصیل رهایی بی‌خدشه و کژنشدنی فلسطین، اتکا و ایمان به قرآن و راه و صراط رسول خاتم(ص) و اوصیای پاک او، خاندان وحی و معدن رسالت و خزائن علم الهی‌است. خدا را سپاس که مقاومت فلسطین با سابقه تجربه ۷۵ساله و تجربه انواع انحرافات و سست‌ایمانی در رهبری و اسارت در چنگ پاره‌ای از رهبران منافق، بالاخره به میعادگاه پیروزی در دو جهان یعنی عشق حسین و راه حسین و صبر حسینی دست‌یافت و چشم‌انتظار پویای عدل جهانی که عملا جهاد برای نابودی هرچه‌زودتر بی‌عدالتی به مدد ا... در سرزمین خودشان است. به این سند مستند که آیه و برهان صحت خبر است توجه کنید: خالد القدومی، سخنگوی حماس علنا در گفت‌وگو با الشباب اعلام کرد که مردم فلسطین فرزندان معنوی حسین‌بن‌علی سیدالشهدا(ع) هستند و وقتی واقعه کربلا را می‌خوانند، گویی سرنوشت خود را مرور می‌کنند. و این تازه آغاز پیروزی بزرگ است.
     
بی‌ایمان‌ها درک نمی‌کنند 
آنچه که رژیم اشغالگر درنده کافر محارب با خدا و پیامبران خدا و آدمیت و اسلام، و دشمنان توحید و دین خاتم و اجرای عدل جهانی می‌فهمد و توده جاهل و ابوجهل‌های معاصر و روشنفکران لیبرال و بدیهتا چپ بی‌ایمان نمی‌فهمد، حقیقت و قطعیت ظهور عینی اسلام و عیان‌شدن نور در پرده غیب عصمت و هدیه آن به انسان‌های عصر ظهور و امرشدن نور معصوم است در جامعه بشری. کینه‌توزی به اسلام و در نتیجه انقلاب اسلامی و غصب جنون‌بار و خونریز قبله اول اسلام و تلاش برای نابودی اسلام که در ماجرای اخیر جنایت در غزه به نمایش درآمده برای همین یقین نابودی ظلم جهانی به‌وسیله اسلام و تحت لوای اباصالح امام‌زمان(عج) است. می‌خواهم بگویم همین اسرائیل کافر به ظهور و سرنوشت غایی وعده‌داده‌شده در قرآن مجید باور دارد و با شیطنت، فرعونیت و سرکشی به‌جای توبه می‌کوشد جلویش را با خونریزی بگیرد. درحالی‌که چپ رادیکال ما غرق بلاهت و مرض کوری اصلا به حقیقت مذکور نمی‌اندیشد و چشم‌بسته به‌سوی دوزخ بردگی سرمایه‌جهانی یهود و اجرای منافع آن حرکت می‌کند و موضع‌گیری حماقت‌بار اینان در برابر کشتار ددمنشانه و دشمنی‌شان با مقاومت فلسطین و حماس و رفتار اساتید مقلد اوامر اربابان جز این نمی‌گوید. اگر کمی شعور به خرج می‌دادند مثل یهودها، سرزمین فلسفه در این غزه است. این‌چنین می‌دیدند و باور می‌کردند و درمی‌یافتند که عبارت به عبارت فرضا دعای ندبه ترسیم روشن عمل اسرائیل و ماجرای کنونی غزه و سرشت صهیونیست‌‌ها را فاش می‌سازد.  اجازه دهید صرفا به برگردان عباراتی از ندبه بپردازم، برای فهم هراس اسرائیل و خشونت بی‌حصرش با حماس که رهبری مقاومتی حسینی و چشم‌دوخته به عدل فراگیر را بر دوش دارد و باور اسرائیل به خبر تشیع.
     
مقاومت فلسطین و شیعیان
تمایل شدید رژیم جنایتکار اشغالگر و قاتل عمدی کودکان و زنان، و در اصل شیطان بزرگ و اروپای سلطه‌جو امروز یک چیز است. خواست آنان و حتی نظام‌های نفتی پیرامونی و اسلام منحرف آمریکایی و اموی و سلفی و نولیبرالی اردوغانی و تحجر وهابی، خصوصا دشمنان انقلاب اسلامی، در طرد حقیقت و معرفت تشیع و شیعیان از مقاومت فلسطین تصادفی نیست.  اردوغان‌ها که برای مهار احساسات پرشور مردم ترکیه سخنان اغواگر و شعارهای پوچ می‌دهد با همدستی نوچه فاسدش علی‌اف، نفت غذا و نیازهای اسرائیل، دوست استراتژیک‌شان را تأمین می‌‌کند درحالی‌که رژیم جنایت، کشتار می‌کند و آب و دارو را روی اهل غزه بسته است، آیا اینان به سبب همین نفاق و همراهی ایران با مقاومت، و یاری عملی فلسطینیان خواهان طرد تشیع هستند؟ آری و بیشتر! موضوعی بس عظیم‌تر منافقان و اربابان‌شان قدرت‌های شیطانی غرب را به این طرد شیعیان و حاملان اسلام ناب‌محمدی و معارف قرآن و عترت سوق‌می‌دهد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها