سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان از فعالیت 42 مجتمع خدماتی رفاهی در این استان خبر داد وگفت: در حال حاضر 33 مجتمع دیگر نیز در حال احداث است.
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان از فعالیت 42 مجتمع خدماتی رفاهی در این استان خبر داد وگفت: در حال حاضر 33 مجتمع دیگر نیز در حال احداث است.
کد خبر: ۱۴۳۰۳۵۹
هرمزگان-جام جم انلاین-سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان از فعالیت 42 مجتمع خدماتی رفاهی در این استان خبر داد وگفت: در حال حاضر 33 مجتمع دیگر نیز در حال احداث است. عبدالله حمیدی زاده سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع افزود: از این تعداد مجتمع در حال احداث، ۱۰ مجتمع با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰درصد در سال های آتی به بهره برداری می رسند و در این راستا تلاش می شود فرایند تکمیل و بهره برداری و انجام استعلام از دستگاه ها با سرعت انجام شود. وی با بیان اینکه127 مجوز موافقت اصولی نیز برای ساخت مجتمع ها صادر شده است، گفت:مجتمع های خدماتی رفاهی فعال به طور مستمر توسط کمیته ویژه نظارت بازدید و به خصوص از نظر رعایت موارد بهداشتی و نظافتی در نمازخانه ها، غذاخوری ها و سرویس های بهداشتی مورد نظارت دقیق قرار می گیرند حمیدی زاده در ادامه افزود : با توجه به اهمیت این موضوع در ارتقای خدمات به کاربران جاده ای، هرگونه بی وتجهی از سوی بهره برداران این مجتمع ها به هشدارها و اخطارهای کمیته ویژه نظارت و ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان های تابعه این اداره کل برای برطرف کردن نواقص، موضوع به کمیسیون ماده۲۴ در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ارجاع و برای آن رای قانونی صادر می شود. وی اضافه کرد:در سه ماهه نخست امسال نیز پس از صدور تذکر از سوی کمیته ویژه نظارت و عدم توجه بهره برداران مجتمع ها، با ارجاع تخلفات به این کمیسیون، ۲۰رای قانونی برای متخلفان صادر شد. به گفته حمیدی زاده در 6 ماهه اول بازدید از مجتمع های خدماتی رفاهی توسط تیم نظارت متشکل از ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، تعزیرات حکومتی، صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، شرکت پخش فراورده های نفتی، دامپزشکی، دانشگاه علوم پزشکی و ستاد اقامه نماز انجام شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها