معاون سیمای رسانه ملی مطرح کرد

صداوسیما از برندهایش صرف‌نظر نمی‌کند

برخی ادعا دارندکه تلویزیون ازحضور بعضی چهره‌های تلویزیونی یا برنامه‌ها نامدار بهره نمی‌برد.
کد خبر: ۱۴۳۴۲۱۶
 
محسن برمهانی، معاون سیما در جمع خبرنگاران درباره حضور چهره‌ها و برندها در تلویزیون بیان کرد: ما برندهایی داریم که در تلویزیون مخاطب کسب کردند و جزو سرمایه‌های سازمان صداوسیما محسوب می‌شوند.  این برندها که موفقیت کسب کردند، سرمایه هستند و صداوسیما از هیچ برندی صرف نظر نمی‌کند و در حال مذاکره با همه آنها است.
معاون سیما در این گفت‌وگو در مورد برندهای سریالی عنوان کرد: در حال حاضر سریالی مثل «نون خ» در حال تولید است. برخی از این برندها هم ممکن است هفته دیگر تولیدات‌شان آغاز شود و تولید برخی دیگر نیز ممکن است ماه‌های آینده اتفاق بیفتد، بنابراین صداوسیما ازهیچ چیز صرف‌نظر نمی‌کند. گفتنی است  که این روزها برخی درباره  تولید نسخه سینمایی بعضی سریال‌های موفق مثل  پایتخت نکاتی را بیان می‌کنند. برمهانی در زمینه ساخت نسخه سینمایی «پایتخت» هم به خبرنگاران گفت: درباره همه آثار، طرح‌هایی وجود دارد اما تا به قطعیت نرسد، نمی‌توان درباره آن چیزی گفت. البته نه‌فقط درخصوص پایتخت، بلکه در مورد کارهای دیگر طرح‌هایی وجود دارد و در حال فکر کردن هستیم که آنها چگونه عرضه شود، چه از قاب سینما و چه در تلویزیون.
وی درباره این‌که کدام یک از برندها قرار است همزمان با شب یلدا به تلویزیون برگردند، بیان کرد: معمولا عده‌ای بیان می‌کنند که برندهای معروف در تلویزیون حضور ندارند اما من از آنها می‌خواهم حداقل ۱۰برندی را که در تلویزیون نیستند، نام ببرند.
معاون سیما همچنین در پاسخ به این‌که از میان مجریان چهره کدام مجری در مناسبت‌های پیش‌رو اجرا خواهد داشت؟ از بازگشت فرزاد حسنی به تلویزیون با یک برنامه گفت‌وگومحور  خبر داد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها