در اولین ویژه‌برنامه انتخاباتی «شش در دو» مطرح شد

صندوق رای، بهترین راه برای پیشرفت

قائم مقام دبیر کل حزب اعتماد ملی گفت: هیچ حزبی نمی تواند علیرغم گلایه ها و انتقادهایی که نسبت به رفتارهای هیات‌های اجرایی وجود دارد نسبت به انتخابات بی تفاوت باشد.
کد خبر: ۱۴۳۵۹۵۴

اسماعیل گرامی مقدم در گفتگو با جام جم آنلاین در خصوص آخرین فعالیت های انتخاباتی حزب متبوعش گفت: انتخابات باید الزاماتی از جمله آزادانه، عادلانه و سلامت را داشته باشد تا در این مرحله احزاب بتوانند برنامه های لازم را تدوین و اجرا کنند.
وی با بیان اینکه اساسا شکل گیری احزاب برای رسیدن به قدرت و سپس اجرایی شدن مطالبات مردم تشکیل می شوند، افزود: ما نیز در حزب اعتماد ملی نمی توانیم فارغ از فلسفه ذاتی شکل گیری احزاب حرکت کنیم و در این ارتباط باید بدانیم بهار احزاب زمان انتخابات است.
گرامی مقدم ادامه داد: هیچ حزبی نمی تواند علیرغم گلایه ها و انتقادهایی که نسبت به رفتارهای نظارتی وجود دارد نسبت به انتخابات بی تفاوت باشد.
قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی گفت: حزب اعتماد ملی بعد از اینکه در ۱۴ دی ماه آخرین نتایج بررسی صلاحیت نامزدهای انتخاباتی اعلام شود تصمیم نهایی خود را در ارتباط با انتخابات و در خصوص امکان یا عدم امکان حضور در انتخابات و اینکه با چه کمیت و کیفیتی در انتخابات شرکت کند، اعلام می کند.
این فعال سیاسی در ادامه در خصوص رایزنی حزب اعتماد ملی برای تایید صلاحیت نامزدهایش گفت: رایزنی در این خصوص معنایی ندارد و نیازی به این اقدام نیست.چرا که با توجه به شرایط فعلی هر فردی که نامزد انتخاباتی می شود ایثار می کند.
وی با بیان اینکه جایگاه و نهادی که باید زمینه انتخابات را ایجاد کند؛ هیات های نظارتی و حاکمیتی است، گفت: این نهادها باید زمینه حضور اعتماد ساز مردم را در انتخابات فراهم کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۳ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها