علی صالحی، سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان اهم موضوعات مطرح شده در صد و چهاردهمين جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۴۳۷۶۲۵

جام جم آنلاین اصفهان؛ لایحه ارائه خدمات تخفیفی ویژه هفته بزرگداشت مقام مادر و روز زن، از نهم تا پانزدهم دی ماه مطرح شد. با جمیع بحث‌ها در کمیسیون‌های تخصصی و صحن این پیشنهاد شهرداری به تصویب رسید. بر این اساس خدمات مجموعه‌های گردشگری، تفریحی و ابرسازه‌های تفریحی شهر برای بانوان با تخفیف 70 درصدی و برای سایر همراهان شامل همسر و فرزندان با تخفیف 50 درصدی ارائه خواهد شد.

️صورت جلسه تنظیمی بین شهرداری و تعاونی مسکن مرکز آموزش توپخانه گروه 44 و 55 ارتش جمهوری اسلامی با قید تأکیدات کمیسیون تخصصی به تصویب رسید.

️توافق نامه تملک گذر در شمال خیابان مهر امروز بررسی شد که این لایحه نیز با قید نکات و تاکیداتی به تصویب رسید.

️پیشنهاد پروژه پژوهشی ارزیابی اقتصادی و زیست محیطی و فنی در رابطه با افزودنی‌های آسفالت و تأثیرات آن بر خواص قیر و آسفالت مطرح شد، در نهایت پس از بررسی‌های کمیسیون و صحن، به تصویب اعضا رسید.

️لایحه نام گذاری یک باغ، هفت بن بست، سه کوچه و یک خیابان و یک سه راه در شهر اصفهان بررسی شد که با مباحث جلسه علنی، جمع بندی کمیسیون تخصصی در این رابطه به جز دو مورد پذیرفته شد که این دو مورد برای بررسی بیشتر به شورای عالی نام گذاری برگشت داده شد.

️طرح استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی شهری و علمی شهرهای خواهرخوانده در دستور کار امروز بود که با عنایت به تذکرات و نظرات همکاران مقرر شد مجددا در کمیسیون اقتصادی شورا بررسی و سپس به صحن علنی شورا بازگردد.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها