عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: دشمنان در برخی مقاطع تلاش کردند زمینه بلوا و شورش را در کشور ما فراهم کنند اما مردم ما با آگاهی و بصیرت نشان دادند که این افراد را به خوبی می‌شناسند و در مقابل توطئه‌ها می‌ایستند.
کد خبر: ۱۴۳۸۳۲۹

حسین سبحانی نیا در گفتگو با جام‌جم‌‌آنلاین، گفت: ۹ دی یک روز تاریخی در مراحل مختلف انقلاب اسلامی بوده و در حقیقت در این روز اقشار مختلف مردم  بار دیگر حضور خود را در صحنه های مهم انقلاب به نمایش گذاشته و نشان دادند پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و اجازه نمی‌دهند توطئه‌های نظام به بهانه‌های مختلف  که در طول انقلاب نیز کم نبوده به پیروزی برسد.

وی ادانه داد: مردم در این فتنه انگیزی ها  تلاش کردند آن را تبدیل به فرصتی در جهت منافع خود کنند.

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: دشمنان در برخی مقاطع تلاش کردند زمینه بلوا و شورش را در کشور ما فراهم کنند اما مردم ما با آگاهی و بصیرت نشان دادند که این افراد را به خوبی می‌شناسند و در مقابل توطئه‌ها می‌ایستند.

سبحانی نیا با تاکید بر اینکه مردم هر حرکتی را که از ناحیه دشمنان باشد با حضورشان خنثی می‌کنند، تصریح کرد: البته از  نظام سلطه و استکباری انتظار دیگری نیز غیر از این وجود ندارد آنها از روز اول انقلاب در مقابل نظام موضع داشتند و از هر تلاشی برای تضعیف آن استفاده کردند چه در مقطع جنگ تحمیلی و چه در سال‌های بعد از جمله اعمال تحریم ها و ...

وی ادامه داد: در این زمینه از تمام ابزاری که می‌توانستند چه در داخل کشور توسط عناصر مربوط به ستون پنجم خود از جمله تحریک منافقان و سلطنت طلبان  و چه بعد از آن تا امروز از تمام ابزارهای موجود استفاده کردند.

این نماینده سابق مجلس گفت: امروز  هم آمریکا در کنار رژیم صهیونیستی، انگلیس و دیگر کشورها همان‌هایی هستند که در کنار صدام قرار داشتند برای از بین بردن این انقلاب تلاش می کنند و در هر برنامه‌ای که در جبهه مقابل علیه جمهوری اسلامی بوده؛ حضور داشته و خواهند داشت. چرا که  اصل انقلاب ما را مردمی و در جهت بیداری ملت‌ها و آگاهی دادن ملت ها در جهت دفاع از حق مشروع خود می‌دانند و به این ترتیب موافق با نظام نبوده و نیستند و انتظار دیگری نیز از آنها وجود ندارد.

سبحانی نیا تصریح کرد:  اما در هر صورت معتقدیم حق پیروز است و جمهوری اسلامی ایران نیز به دلیل اینکه منادی حق است و مسیرش نیز حق است ادامه خواهد داشت .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها