سخنگوی گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش حماس یکشنبه شب در پیامی تصویری گفت که طی هفته‌های اخیر بسیاری از اسرا به دلیل حملات و بمباران رژیم صهیونیستی کشته شدند.
کد خبر: ۱۴۴۰۸۱۱

به گزارش جام جم آنلاین از الجزیره، ابوعبیده سخنگوی گردان‌های قسام گفت: ضربات سختی به دشمن وارد کردیم و همچنان به وارد کردن ضرباتی شدیدتر از ضربه هفتم اکتبر ادامه می‌دهیم.

وی افزود: هیچ گزینه‌ای جز بکارگیری تمام توان خود جهت پاسخ به کشتارها و جنایات دشمن علیه ملت خویش در پیش نداریم.

سخنگوی گردان‌های قسام، اضافه کرد: نبرد طوفان الاقصی نبردی مهم در تاریخ ملت و امت و فریادی بود که برای آزادی همه ملت‌ها به صدا درآمد.

ابوعبیده درباره دستآوردهای مجاهدان فلسطینی نیز گفت: یک‌هزار خودروی زرهی اشغالگران اسرائیلی را طی ۱۰۰ روز جنگ هدف قرار داده و منهدم کردیم.

وی با تاکید بر اینکه سلاح‌هایی که مجاهدان فلسطینی با آنها نیروها و ادوات جنگی دشمن را هدف قرار دادند، ساخت گردان‌های قسام بوده است، افزود: حماسه‌ای که مجاهدان ما آفریدند، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و مقدس‌ترین نبردها در تاریخ امت ثبت خواهد شد.

سخنگوی گردان‌های قسام ادامه داد: نبرد طوفان الاقصی نبرد فلسطین است که ملت و مقاومت در خندقی واحد کنار هم می‌جنگند. مجاهدان ما در مورد ضعف ایمان نیروهای دشمن و فرار آنها از میدان به رغم تمامی تجهیزات و سلاح‌هایی که در اختیار دارند، شهادت دادند.

ابوعبیده همچنین، گفت: دشمن در تحقق اهدافش و آزادی اسرای خود از غزه ناکام مانده است و بسیاری از اسرای دشمن طی هفته‌های اخیر سرنوشتی نامشخص پیدا کردند و بیشتر این اسرا کشته شده‌اند و مسئولیت آن کاملا متوجه رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: دستاوردهای ادعایی دشمن در مورد موشک‌ها و تونل‌های غزه، مایه تمسخر است و روزی کذب این ادعاها را ثابت خواهیم کرد.

سخنگوی گردان‌های قسام در بخش دیگری از سخنانش با تمجید از مقاومت یمن، لبنان و عراق به خاطر ضرباتی که به دشمن وارد کردند، گفت: پیام‌هایی از مقاومت در رابطه با گسترش دامنه عملیات‌ها علیه دشمن صهیونیستی طی روزهای آینده در صورت ادامه حملات به غزه دریافت کردیم.

ابوعبیده افزود: فرزندان العاروری و عیاش و دیگر شهدا باید این فرصت تاریخی را برای ضربه زدن به اشغالگران غنیمت شمارند.

وی اضافه کرد: این وظیفه ماست که به ۲ میلیارد مسلمان اعلام کنیم که دشمن صهیونیستی بیشتر مساجد نوار غزه را تخریب کرده است.

سخنگوی گردان‌های قسام گفت: درخواست ما از همه مسلمانان این است که از ماهیت این نبرد و دولت جنایتکار (رژیم) اسرئیل آگاه باشند و ضعیف ‌ترین ایمان آن است که از یاری رساندن به مظلومان عاجز باشد و به یاری مساجد نشتابد، پس در همه مساجد قنوت بخوانید و برای یاری مقاومت و مظلومان دعا کنید. به یاری خداوند، فجر پیروزی برای ملت ما نزدیک است و جهاد و خون ملت فلسطین هدر نخواهد رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها