مدیر کل محترم کمیته امداد استان بوشهر خبرداد؛

پرداخت بسته های حمایتی به 43 خانوار دارای فرزند 3 قلو

مدیر کل محترم کمیته امداد استان بوشهر از پرداخت بسته های حمایتی به 43 خانواده دارای فرزند 3 قلو و بیشتر در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۴۱۰۴۲
به گزارش جام جم و به نقل از سایت خبری کمیته امداد ، عباس روشن، مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر  با تبریک فرا رسیدن ماه رجب عنوان کرد: با تفاهم نامه مشترکی که این نهاد مقدس با بنیاد علوی بصورت متمرکز در مرکز منعقد شده است، مساعدت ویژه به خانواده های دارای فرزند سه قلو و بیشتر پرداخت خواهد شد. 
مدیر کل کمیته امداد استان بوشهربا اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درراستای سیاست‌های جمعیتی کشور و همچنین تدابیر دولت در زمینه ارائه خدمت به خانواده های پر نوزاد سه قلو و بیشتر گفت : طبق برنامه‌ریزی انجام شده از ابتدای این طرح  بسته های معیشتی ویژه خانواده‌های ۳ قلو به بالا از طریق مساعدت دفتر مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) واین نهاد مقدس بسته های معیشتی ویژه ای به این خانواده اهدا خواهد شد.
روشن درادامه اعلام کرد: بسته های معیشتی شامل  پرداخت بلاعوض کمک معیشت به مبلغ 25 میلیون تومان پرداخت کمک بلاعوض جهت خرید و یا ساخت مسکن تا سقف مبلغ 200 میلیون تومان به خانوارهایی است که هیچ گونه مسکنی ندارند.
مدیر کل کمیته امداد در ادامه افزود : همچنین پرداخت وام کارگشایی این خانوادها تا سقف 50 میلیون تومان و پرداخت وام اشتغال تا سقف 100 میلیون تومان انجام خواهد شد.
روشن خاطرنشان کرد: همچنین اهدای 4 قطعه سکه تمام بهار آزادی به تمامی خانواده های سه قلو ودر صورت داشتن 4 قلو این تعداد سکه به 6 عدد خواهد رسید.
 
 وی همچنین کمک به تامین هزینه های  پوشاک وشیر خشک تا سن دوسالگی نوزادان را از دیگر مساعدت ها به این خانواده ها اعلام کرده است.
مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر یاد آور شد: بر همین اساس از ابتدای این طرح تا کنون 43 خانوار 3 یا 4 قلو در استان شناسایی واز این نهاد مقدس ارائه خدمت گرفته اند.
روشن در پایان خاطر نشان کرد: در مجموع علاوه بر اهدای 139 قطعه سکه تمام بهار آزادی به این خانوادها معادل 420 میلیون تومان و 450 میلیون تومان نیز به این خانواده ها بصورت بلاعوض و یا وام  قرض الحسنه از محل صندوق امداد ولایت و یا بانک های عامل پرداخت شده است. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها