وزیر خارجه پاکستان در رایزنی با همتای ایرانی:

اسلام‌ آباد بر ضرورت احیای روابط دیپلماتیک با تهران تاکید دارد

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه با کشور‌های همسایه خود از جمله عراق و پاکستان دوست هستیم و به صورت مستمر در ارتباط هستیم در عین حال گفت: آمریکا و برخی کشور‌های اروپایی و رژیم صهیونیستی بدنبال این هستند که بین کشور‌های دوست اختلاف انداخته و آنه را ناامن کنند تا به این ترتیب به خواسته‌های خود دست یابند.
کد خبر: ۱۴۴۱۵۷۹

اسماعیل کوثری در گفتگو با جام جم آنلاین با اشاره به حمله اخیر ایران به مقر تروریست‌ ها در پاکستان و حمله پاکستان به نقطه‌ای از خاک ایران گفت: متاسفانه برخی از اعضای گروهک جیش الشیطان که عاملین صهیونیست و استکبار جهانی بوده و کاملاً با این رژیم همراه هستند علیه نیرو‌های انتظامی، مردم و نمازگزاران اقدامات تروریستی انجام دادند، این در حالی است که برادران و مسئولین امنیتی پاکستان باید مرز‌های خود را کنترل کنند و اجازه ندهند این گروهک‌ها با خیال راحت در خاک پاکستان لانه کنند و بخواهند علیه کشور ما اقدامی داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه همیشه اعلام کرده ایم و باز هم اعلام می‌کنیم که با کشور‌های همسایه خود از جمله پاکستان و عراق دوست هستیم، تصریح کرد: هیچ زمانی در نظر نداریم کوچکترین تعدی به این کشور‌ها داشته باشیم بلکه در اتفاقاتی مانند ماجرا‌های اخیر صرفا مقر‌های تروریست‌ها را مورد هدف قرار می‌دهیم.

این نماینده مردم تهران با بیان اینکه با کشور‌های همسایه دوست بوده و به صورت مستمر در ارتباط هستیم در عین حال گفت: آمریکا و برخی کشور‌های اروپایی و رژیم صهیونیستی بدنبال این هستند که بین کشور‌های دوست اختلاف انداخته و آن‌ها را نا امن کنند تا به این ترتیب به خواسته‌های خود دست یابند.

کوثری افزود: آمریکا و برخی کشور‌های دیگر حتی در برخی موارد به کشور‌های همسایه ما تحمیل می‌کنند تا بواسطه برخی کروه‌های تروریستی بر علیه جمهوری اسلامی توطئه کنند.

کوثری گفت: در این موارد ما نمی‌توانیم آرام باشیم، برای ایجاد امنیت مردم و کشور احترام قائل هستیم و اجازه تعدی به ملت را نمی‌دهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها