رئیس حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه با بیان اینکه تعامل و هماهنگی بین عوامل اجرایی و نظارت وجود دارد خاطر نشان کرد:168 شعبه در دماوند و فیروزکوه آماده اخذ رأی مردم هستند
کد خبر: ۱۴۴۷۱۹۷

به گزارش جام جم آنلاین تهران،رضا طاهرخانی، رئیس حوزه انتخابیه شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در همایش بزرگ عوامل برگزاری در شهرستان دماوند اظهار داشت: ستاد انتخابات شهرستان دماوند از ماه‌ها قبل کار خود را آغاز کرده تا در روز جمعه 11 اسفندماه شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه باشیم.

وی گفت: با عنایت خداوند متعال در روز جمعه بدون هیچ دغدغه‌ای هم شما دست اندرکاران برگزاری انتخابات و هم شهروندان در نقاط مختلف شهرستان شاهد یک روز ماندگار و بیادماندنی در این دوره از انتخابات باشند.

طاهرخانی با اشاره به اینکه 168 شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه پیش‌بینی شده است که از این تعداد 117 شعبه مربوط به شهرستان دماوند است، افزود: تعامل و هماهنگی بین دستگاه‌های مربوطه و هیات‌های نظارت و بازرسی، دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و ... وجود دارد که با همراهی و دقت اعضای شعب به ویژه نمایندگان فرماندار انشالله شاهد انتخاباتی سالم خواهیم بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها