هشتم مارس درحالی از سوی دولت‌های غربی گرامی داشته می‌شود که کشور‌های غربی در برابر موج بالای کشتار زنان و کودکان در غزه سکوت کرده‌اند.
هشتم مارس درحالی از سوی دولت‌های غربی گرامی داشته می‌شود که کشور‌های غربی در برابر موج بالای کشتار زنان و کودکان در غزه سکوت کرده‌اند.
کد خبر: ۱۴۴۸۳۵۱

به گزارش جام جم آنلاین، دکتر اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه گفته است که دشمن اشغالگر ۹ هزار زن را در جنگ علیه غزه به شهادت رسانده که هزاران نفر از آنان مادر، زنان باردار و جزو کادر درمانی و پزشکی بودند.

وی افزوده است: ۶۰هزار زن باردار در نوار غزه از سوء تغذیه، کم آبی و نبود مراقبت‌های مناسب پزشکی رنج می‌برند. او همچنین اشاره کرد که ماهیانه حدود پنج هزار زن باردار در شرایطی بسیار سخت و غیرامن در نوار غزه وضع حمل می‌کنند.

رسانه‌های غربی، اما در برابر این آمار‌ها سکوت کرده و درحالی شعار دفاع از حقوق زن می‌دهند که پاسخی در برابر جنایت علیه زنان فلسطینی نمی‌دهند.

همین رسانه‌ها که در برابر جان باختن یک دختر ایرانی ماه‌ها انرژی خود را صرف بی ثباتی در ایران می‌کردند، حالا در برابر قتل عام روزانه زنان در غزه سکوت کرده و چیزی درباره حقوق زن در غزه نمی‌گویند.

روشن است که حقوق زن مانند سایر شعار‌های غربی برای آن‌ها صرفا جنبه کاسب‌کارانه داشته و این رسانه‌ها و نهاد‌های به اصطلاح حقوق بشری، باوری نسبت به حقوق زن و حق حیات بشر ندارند.

دولت‌های غربی نه تنها چشم خود را در برابر کشتار زنان در غزه بشته‌اند، بلکه تسلیحات لازم برای این جنایت را رر اختیار صهیونیست‌ها قرار می‌دهند و در همان حال وقیحانه شعار حمایت از حقوق زن سر می‌دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها