سخنگوی بیمارستان الاقصی در مرکز غزه شرایط اسفناک این بیمارستان در پی تشدید حملات موشکی رژیم صهیونیستی را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۴۴۸۶۵۵

به گزارش جام جم آنلاین، خلیل الدقران سخنگوی بیمارستان شهدای الاقصی از اعزام ۳۷ شهید و ۱۱۸ مجروح طی چند ساعت گذشته به این بیمارستان خبر داده و گفت که موشک‌باران مرکز غزه و منطقه المواصی در خان یونس از دیروز ادامه دارد و ما نمی‌تونیم به علت کمبود جا و تجهیزات پزشکی، این تعداد از مجروحان را پذیرش کنیم.

وی تصریح کرد که تمام بیمارستان‌های مجاور از کار افتاده‌اند و ما تنها می‌توانیم خدمات بسیار محدودی به مجروحان ارائه کنیم و اتاق‌های عمل کافی در اختیار نداریم.

وی از جامعه جهانی خواست تا دارو و ملزومات پزشکی و سوخت به غزه ارسال کنند و روند انتقال مجروحان بد حال به خارج از غزه و بازگشایی گذرگاه‌ها را فراهم کنند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه دیشب با صدور بیانیه‌ای از افزایش شمار فلسطینیانی که در نوار غزه بر اثر سوءتغذیه، کم آبی و خشکی بدن به شهادت رسیده‌اند خبر داد.

بر اساس بیانیه صادرشده از سوی این نهاد پزشکی فلسطینی شمار شهیدان جنگِ تحمیل گرسنگی و قحطی به ساکنان نوار غزه به ۲۵ نفر رسیده است.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد: آمار اعلام‌شده در خصوص شهیدان سوءتغذیه، کم آبی و خشکی بدن تنها بیانگر آماری است که به دست بیمارستان‌ها رسیده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها