کاظمیان که به عنوان رئیس جدید فدراسیون سوارکاری انتخاب شد گفت: باید پروتکل‌های خاص قرنطینه را رعایت و واکسینه را انجام دهیم و گزارش‌ها را توسط دامپزشکی پیش ببریم تا مشکلات جامعه سوارکاری را در حوزه قرنطینه حل کنیم.
کاظمیان که به عنوان رئیس جدید فدراسیون سوارکاری انتخاب شد گفت: باید پروتکل‌های خاص قرنطینه را رعایت و واکسینه را انجام دهیم و گزارش‌ها را توسط دامپزشکی پیش ببریم تا مشکلات جامعه سوارکاری را در حوزه قرنطینه حل کنیم.
کد خبر: ۱۴۴۹۴۶۳

به گزارش جام جم آنلاین، محمد کاظمیان پس از انتخابش به عنوان رییس فدراسیون سوارکاری در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک که تلاش کردند انتخابات فدراسیون سوارکاری در بهترین شرایط با رای اعضای مجمع فدراسیون سوارکاری برگزار شود، تشکر می‌کنم و در ادامه با مشورت و تعامل اعضا کار را پیش خواهیم برد. امور سوارکاری پیگیری می‌شود و بر اساس تقویم ورزشی گام بر می‌داریم.

او در مورد مشکلات فدراسیون سوارکاری و پرونده تحقیق و تفحص از این فدراسیون، تصریح کرد: مشکلات را می‌دانیم و در اسرع وقت کمیته‌های تخصصی تشکیل و آیین نامه‌ها را تدوین می‌کنیم و به شما قول می‌دهم مشکلات سوارکاری را حل و فعالیت‌های بین الملی را دنبال کنیم.

رییس فدراسیون سوارکاری با اشاره به اینکه دیگر سوارکاری دغدغه حضور در بازی‌های آسیایی را نخواهد داشت، بیان کرد: در رده‌های پایه اقدام خواهیم کرد و برای آینده با برنامه ریزی عمل می‌کنیم و عملیاتی پیش خواهیم رفت.

کاظمیان درباره اینکه چه راهکاری برای حل مشکل قرنطینه اسب‌ها دارد، بیان کرد: تا زمانی که مرز‌های بسته زمینی داریم، مشکل قرنطینه وجود دارد و طی سال‌های گذشته در اجلاس‌های قرنطینه مسائل مطرح شده و قصد داریم فضای حبابی پاک را مشخص و ورود و خروج اسب‌ها را کنترل کنیم.

وی افزود: باید پروتکل‌های خاص قرنطینه را رعایت و واکسینه را انجام دهیم و گزارش‌ها را توسط دامپزشکی پیش ببریم و مشکلات جامعه سوارکاری را در حوزه قرنطینه حل کنیم.

رییس فدراسیون سوارکاری در مورد حضور مربی آلمانی هم بیان کرد: باید فرصت دهیم و شرایط را پیش ببریم و در اسرع وقت اقدام کنیم.

کاظمیان در مورد ایجاد شفافیت در فدراسیون سوارکاری تاکید کرد: صد درصد شفافیت خواهیم داشت و با همکاری نهاد‌های نظارتی کار خلاف قانون نمی‌کنیم و از مشاوران حقوقی بهره خواهیم برد و تمام آیین نامه‌ها و قوانین را رعایت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: به دنبال بودجه دولتی نخواهیم بود و از هیات رییسه تشریفاتی استفاده نمی‌کنیم و برای سوارکاری در آینده تصمیم گیری می‌کنیم و باید از نظر تولیدکنندگان استفاده کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها