در محکومیت جنایات صهیونیست‌ها در بیمارستان الشفا؛

حماس: کشتار و جنایت در غزه دلیل پیروزی صهیونیست‌ها نیست

جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای خواستار اقدام جدی جامعه جهانی در برابر رژیم صهیونیستی شد و تاکید کرد که این حجم از کشتار نشان دهنده پیروزی صهیونیست‌ها نیست.
کد خبر: ۱۴۵۰۵۲۶

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای جنایت هولناک رژیم صهیونیستی در بیمارستان شفا را نشان دهنده ماهیت فاشیستی این رژیم دانست که نسبت به ارزش‌های انسانی در جهان سرکشی می‌کند.

این بیانیه تاکید می‌کند که دولت آمریکا و شخص جو بایدن رئیس جمهور این کشور مسئول کامل تحولات گذشته و حال غزه و جنایت‌ها و کشتار‌ها و ویرانی هدفمند زندگی انسانی در این منطقه هستند.

بر اساس این بیانیه حجم تخریب و کشتاری که دشمن صهیونیستی به آن دست می‌زند، هیچ نشانه‌ای از پیروزی آن‌ها بر اراده ملت را ثابت نمی‌کند و فلسطین به اراضی و هویت خود پایبند است و این حمله‌های وحشیانه بار دیگر ماهیت تلاش‌های مذبوحانه رژیم صهیونیستی برای وادار کردن ملت فلسطین به کوچ اجباری و تلاش و توطئه‌های آن برای از بین بردن آرمان فلسطین را نشان می‌دهد.

جنبش حماس همچنین از جامعه جهانی و سازمان ملل متحد خواسته است تا این جنایت هولناک رژیم صهیونیستی را محکوم کند. در این بیانیه همچنین از محافل بین‌المللی قضایی و به ویژه دادگاه لاهه خواسته شده است تا اقدامات اساسی برای تحقیق در خصوص جنایت‌های زشت رژیم صهیونیستی در مجتمع بیمارستانی الشفا و محیط اطراف آن و همچنین جنایت‌های صورت گرفته طی شش ماه گذشته را آغاز کند.

حماس در این بیانیه تاکید می‌کند که این جنایت‌های نازیستی باعث از بین بردن اراده ملت قهرمان فلسطین نمی‌شود و آن‌ها در برابر تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی با تمامی جانفشانی و فداکاری خود ایستادگی خواهند کرد. حماس همچنین خواستار انتفاضه ملت‌های عربی و اسلامی و تمامی آزادگان جهان ضد رژیم صهیونیستی شد.

ارتش اشغالگر دیشب پس از دو هفته محاصره بیمارستان شفا در غزه در حالی از آن عقب‌نشینی کرد که وحشیانه‌ترین جنایات را در داخل این بیمارستان انجام داد. این رژیم صد‌ها نفر را به شهادت رسانده و همه ساختمان‌های بیمارستان را تخریب و منفجر کرده و به آتش کشیده است. پیکر‌های صد‌ها شهید در محوطه بیمارستان و مناطق مجاور آن بر زمین افتاده است.

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در جریان محاصره مرکز درمانی شفا حدود ۴۰۰ نفر را به شهادت رسانده است. بر اساس این بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی ۳۲ بیمارستان را در این باریکه تخریب کرده و به آتش کشیده و آن‌ها را از خدمت خارج کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها